Når starter studiet i høst ved SDU?

Heisann.
Ser at studiet starter 1. september , men når må vi komme ned? Begynner fadderuken allerede 15 august? Jeg må si ifra til min arbeidsplass, så det hadde vært fint om noen visste sånn cirka når man starter. Er 23 år og ca 5 måneder, så jeg regner med jeg får starte til høsten.

Takker for svar,

Mvh,
Dan

Selve semestret - dvs. undervisningen - starter 1. september… Men rus-arrangementerne starter før det - vist nok omkring en uges tid før… Prøv evt. at ringe til studievejledningen - de må vel vide sådan noget… :slight_smile:

p.s. tillykke med optagelsen!

Jeg mener vist, at rus-halløj’et starter den 30 aug. ellers ring/send en mail til studievejledningen.

-Stride

Hey Dan,

Tillykke med optagelsen! Jeg er selv netop optaget, og glæder mig meget til at starte på SDU (såfremt jeg ikke kommer ind i kbh). Jeg fylder 24 få dage efter start, så mon ikke jeg også starter til høsten…

Hauge -> 1. september er en lørdag, så det må næsten være d. 3. :wink:

Stride -> Jeg synes, det lyder underligt, at rusarrangementet starter så sent, hvis vi skal starte d. 3. sept.?
Jeg har sat en mand på sagen -> kender én af rusvejlederne, og har netop smidt ham en sms for at høre, hvornår vi ryger i hegnet… Vender frygsomt tilbage!

Mvh. Søren

Der er en helt ny dato i spil mine damer og herre… Rusturen ligger d. 14.-16. september…

Flott, da venter jeg i spenning jeg og,

Mvh,
Dan

Men rusturen er jo så heller ikke det første ved introduktionen.
Kunne forestille mig at I skulle starte onsdag d. 29. eller torsdag d. 30. Førstedagen plejer at ligge lige før den officielle studiestart.

Det er torsdag den 30. august at introduktionen starter… pas på i ikke bliver narret for der vil ske en masse den dag…[schild=4 fontcolor=000000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]doo[/schild]

Præcis, præcis. :slight_smile: Og glæd jer til rusturen!