MMI-scores! Hvad fik I?

Let’s hear it.
Smid nogle MMI-scores efter mig!

Jeg fik 30 points

Hvis du var til MMI/medicin:
Vær en makker, og skriv din score. Så kan vi allesammen blive klogere på, hvordan chancerne ser ud.

Hvis du ikke bryder dig om, at skrive din score:
Send den til mig over besked! Så skriver jeg den op anonymt.

På forhånd tak! :smiley:

1 Synes om
  1. Løbet er nok kørt for mig
1 Synes om

Jeg fik 35. Har du også fået en klagevejledning?

  1. Jeg tror desværre, jeg nok er ude…

Jeg blev kørt lidt i sænk på motivationsstanden - ikke at jeg ikke er motiveret, men ham, der interviewede mig, opførte sig temmelig ubehageligt

Har samlet fået 5 i Samarbejde og sundhedsfaglige

Fedt, Espen! Så er du jo sikker på at komme ind.

Ja, jeg har også fået en klagevejledning. Tror dog ikke, jeg skal bruge den til noget.

2 Synes om

Har fået 25… øv øv øv :sob:

Jeg fik 29… plejer grænseværdien ikke at komme på? Jeg synes da jeg havde læst de sidste par år at den også kom på…

Hvis grænseværdien kommer, så kommer den først, når vi får det endelige svar… desværre

1 Synes om

Æv… nogen der ved hvad den plejer at være med 6 stande?
Jeg forestiller mig at dem med 30 og derover bør være ret sikre…

2 Synes om

Fik også 30 point, krydser alt der kan krydses🤞🏼

34 point her. Arg, havde håbet på et slags endeligt svar i dag! :slight_smile:

Tyrell, jeg tror godt, jeg kan give dig dit endelige svar: Du er optaget :rofl:

…Og jeg bryder mig ikke om, at der allerede er en del, der har scoret højere end mig

Oh, det lyder godt :smiley:

Jeg fik 31 i MMI, krydser fingre :crossed_fingers:t3:

Øv øv 25, meget usikker :pensive:

25 point her
Men der er flere der kommer ind i år så jeg har stadig håb :slightly_smiling_face:

Jeg fik 28 point…

Jeg fik 32 - krydser alle mine fingre.

Jeg prøvede selv at ringe ind til optagelsen på SDU her for lidt siden, for at høre hvorfor der ikke er langt den grænsescore op, som jeg kan se flere andre også har efterlyst…
Der var dog 16 i kø foran mig - så det gad jeg ikke lige vente på.

Er der nogen som har ringet ind og fået svar på om den grænse kommer inden den 26. juli? :smiley:

Hej Folkens!

Jeg fik 31 ud af de 42 mulige.

Her er hvad ,jeg har kunne finde indtil videre:

  1. I 2018 var grænsen på 31 af 49, altså 4,4 i snit. Det vil altså svare til, at man skal have 4,4 x 6 = 26,4.
  2. Snittet har ligget ret stabilt på 4,5 de seneste par år. Det vil altså svare til, 4,5 x 6 = 27.
  3. Sidste år var det inviteret 350 til test, og 165 fik tilbudt en plads. Dvs. at man skulle være blandt de 47% bedste.
  4. I år er det inviteret 384 til 170 pladser. Dvs. man skal være blandt de 44% bedste. Det bør påvirke grænseværdien opad.

Med antagelsen om at der ikke har været nogle væsentlig metode-ændring ift. pointgivningen, så burde grænsen ligge på 27-28 point.

Hvis man regner med en relativt høj usikkerhed på (lad os bare sige) 5%, så burden man med en score på 30+ være næsten sikker, og en score på under 25 næsten sikret at “være ude af spillet”.

*ja, jeg ved godt, at mine beregninger er baseret på et mangefuldt grundlag, og nogle antagelser med manglende hjemmel, men jeg syntes, at jeg ville byde ind med mit bud. :slight_smile:

7 Synes om