Mmi 2015

Så må man jo hellere starte en MMI tråd.
MCQ er veloverstået og nu venter MMI’en.
Jeg er på hold 1 på OUH.
Hvilke hold er I andre på?

Hold 1, Aarestrup Aud. :lol:

Så ses vi jo der. :slight_smile:

Så ses vi jo der. :)[/quote]

Og vi nailer den i år!! :cheer:

Indeed.

Vi må se om du kan kende mig ud fra hvordan min gamle hund ser (så :cry: ) ud.

Kan du tage en t-shirt med print af din søde hund på? :lol:

Nej, men det siges at hund og ejer ligner hinanden.

Jeg er også på hold 1 til MMI’en :slight_smile:

Endnu en, der skal tidligt op (ikke vanvittigt, hvis du er lokal).
Skal du også være i Aarestrup auditoriet?

Lidt mindre end et døgn tilbage.

Jeg er ikke lokal, så den står på hotel i nat. Bor i København og turde slet ikke tage chancen med at skulle køre derover så tidligt.
Skal være i Aarestrup Auditoriet.

Det samme her. Sover dog hos noget familie så jeg kun skal lidt tidligt op…

Noget helt andet er, at det bliver interessant at se hvor mange, der udebliver fra prøven. Sidste år udeblev omkring 20% fra mit hold.

Det var da alligevel en stor andel.
Ved du hvorfor de udeblev?

Nej. Gætter på forsinkede tog. Jeg var i første startgruppe, så måske er nogle kommet senere og har fået lov at deltage alligevel.

nogen der har været til MMI før som vil dele deres erfaringer? Har læst om forløbet, men det er selvfølgelig altid fedt at høre fra folk som har været igennem hele processen. Er det f.eks. en dialog med bedømmeren eller skal man selv føre ordet og holde oplæg?

Om fem minutter går det løs.
Held og lykke til alle.

Held og lykke! Måtte lige erfare at 20 min ikke er god tid, når adressen der er sendt ikke helt passer og ingen sundhedsfaglig personer (tak park og vej mand!), ved hvor auditoriumet er!

Øv, hvor ærgerligt.

Synes det gik imponerende hurtigt. :stuck_out_tongue: Har i andre en god fornemmelse? Jeg undrede mig også lidt over at der var flere der udeblev… kan næsten ikke tro at der er SÅ mange der kommer for sent pga. forsinket transport? De kan vel ikke have plads til at fylde dem alle ind senere på dagen, tænker jeg… Hmm… :huh: