Mener du der er behov for en side som denne?

Mener du der er behov for en side som denne?

det er nu en lidt fjollet afstemning, de fleste af dem der er logget ind på siden og har lyst til at bruge tid på den mener jo der et elle andet form for behov… men ud over dt synes jeg den er helt fantastisk.
jeg har lige fornylig fundet ud at den eksistrer, men det er guld værd at læse beskrivelser af bøger, noter, aktion med mere.
bottom line, det er fedt at høre og dele erfaringer med andre end dem man lige kender på panum.
jo flere vi bliver jo bedre!!

[quote=“Veron´ica”:9ke6jl3d]det er nu en lidt fjollet afstemning, de fleste af dem der er logget ind på siden og har lyst til at bruge tid på den mener jo der et elle andet form for behov… men ud over dt synes jeg den er helt fantastisk.
jeg har lige fornylig fundet ud at den eksistrer, men det er guld værd at læse beskrivelser af bøger, noter, aktion med mere.
bottom line, det er fedt at høre og dele erfaringer med andre end dem man lige kender på panum.
jo flere vi bliver jo bedre!![/quote]

Hej TARK :smiley:

Afstemningen her var den allerførste jeg lavede (juli 2003), så det var lige som for at lufte om det var et projekt jeg skulle arbejde videre med… Og det blev det, så siden er der sket en del ændringer :wink:

Enig, derfor fortæl alle jeres studievenner om studmed.dk