Medicin vid Köpenhamns universitet!

Kom in på medicin med start den förste September. Helt otroligt och jag känner en oerhört stor glädje att komma in via kvot 2 på första försöket.

Några fler som blev antagna och som kanske vill ha kontakt via facebook? :slight_smile:

:woohoo: :woohoo:

Hej,

Tillykke med din optagelse!

Vil du have noget imod at dele din motiveret ansøgning samt CV? Jeg prøver selv at komme gennem nåløjet via kvote to på Københavns Universitet.

På forhånd tak.

Hej,
Tack så mycket!
Jag kontaktar dig via privat mejl lite senare idag. :slight_smile:

Gratulerer så mye med plass, kom desverre ikke inn selv.
Kunne du ha sendt meg din CV og motivasjonsbrev også ? :slight_smile: Prøver igjen neste år!

Stort tillykke med optagelsen.! Jeg har selv forsøgt uden held, men søger allerede mere empiri. Jeg håber du gerne vil dele din motiverede ansøgning og CV med mig.

Mange tak

Hej!

Jag kommer göra min ansökning tillgänglig här för alla att läsa. Har fått en del frågor och jag tycker det är lättare att bara dela min ansökning här.

Tack så mycket allesammans, önskar er lycka till :)!

Tyckte själv inte att mitt motivationsbrev var utmärkt skriven. Jag anser att de kollar mer på meriter. Ni får själv bedöma. Men hoppas att det är till något hjälp och att min ansökning inspirerar er att välja rätt vidareutbildning/meriter.

Mvh,
Forskare!

Hej!
virkelig ærgerligt i ikke er kommet ind kender godt følelsen jeg er så heldig at være kommet ind i år på mit 2. forsøg, jeg vil gerne dele min ansøgning og cv med jer hvis det har interesse :slight_smile: hvis det kan hjælpe jer til næste år måske? :wink:

Hej Forskare!
Tillykke med optagelsen. Jeg er også meget interesseret i at se dit CV + motiverede ansøgning

Hej og selvfølgelig tillykke med jeres optagelse på medicin!

Jeg håber måske det er nogle søde mennesker her inde som gerne vil dele jeres ansøgning og CV? Jeg skal søge ind igen nu til marts 2018, og håber jeg kan klare at få min ansøgning interessant nok.

Krydser fingrer på at nogle vil dele :smile:

I må gerne sende på mail: [email protected] og jeg vil selvfølgelig ikke kopiere jeres ansøgning.

Hej Klaus

Må jeg måske se din ansøgning samt cv til kvote 2 medicin. Jeg vil meget gerne søge ind, men fik desværre afslag sidste år, så jeg vil prøve igen i år :slight_smile:

Mail: [email protected]

Bedste hilsner Cecilie