MCQ 2019 svar hvornår

Hej :slight_smile:

Er der nogen der ved hvad tid, de lægger svarene op på optag.sdu i morgen?

Har helt ondt i maven allerede! :sweat_smile:

Nogen på Facebook mente at have hørt, at det er kl. 18:00 i morgen, men jeg er ikke sikker. Jeg synes det er et godt tidspunkt at sætte efter, da det nok ikke kommer frem senere end det

1 Synes om

Sidste år kan jeg huske, at svaret kom om aftenen.

Jeg er også nervøs :blush:

1 Synes om

Tror at I får en SMS i løbet af dagen hvor der står at I nu kan se svaret på jeres MCQ på optagelsessiden. Sådan var det i hvert fald den gang jeg søgte ind :+1:

2 Synes om

Tak for svar :slight_smile:

Jeg har heldigvis fri i dag, tror ikke man havde fået meget fornuftigt ud af mig alligevel :sweat_smile:

Det kan jeg virkelig godt forstå. Det er også super spændende for jer :blush:
Håber for jer at I får lov at komme til MMIen og give den gas der også :star_struck:

1 Synes om

Det håber jeg bestemt også! :slight_smile:
Men med ansøgertallene, så tør jeg bestemt ikke satse på noget.

Jeg mener vi fik det i løbet af eftermiddagen? Kan huske jeg var til undervisning… Måske husker jeg forkert.

1 Synes om

Svaret på Unitest er blevet rykket til i morgen 7/5 kl. 20:00 grundet tekniske problemer

2 Synes om

Hvor er det sindsygt! Jeg kan slet ikke overskue at skulle en hel dag mere!!!

Er der nogen, der ved om man kan ønske et bestemt tidspunkt for hvornår man skal til MCQ? Jeg er nemlig i gang med suppleringkursus i Fysik B og jeg skal til laboratorieweekend den 11. Maj, hvor MCQ også bliver afholdt. Hvis jeg ikke deltager i laboratorieweekenden, kan jeg ikke gå til eksamen.

Hvad er det for en MCQ?
Den MCQ der debateres her har været afholdt og der afholdes ikke umiddelbart en ny så vidt jeg er orienteret.

Surt for jer at I må vente med endeligt svar til i morgen aften :frowning: Prøv om I kan lægge det på hylden selvom det er mega svært når svaret er så afgørende :+1:

1 Synes om

Hov, jeg mente også MMI, jeg har været til MCQ🤭

Heya, jeg blev også knust da jeg så resultatet blev flyttet til imorgen… Endnu en dag med nervøsitet…
Tror I det er muligt at ringe til universitetet og få sine svar?

Har du allerede fået dine resultater for MCQ?

Nej, men jeg ville skrive til SDU på forhånd for at kunne sikre mig, at jeg både kan nå til MMI og laboratorieweekend. Men jeg ville bare have svar på om nogen vidste, om det var muligt at ønske en tid på forhånd:)

Ahh, jamen jeg ved det faktisk ikke personligt. Jeg vil tro de giver dig et valg mellem nogle datoer, men på deres overbliks skema står der at MMI afholdes d. 15 maj, så tror da ikke det kommer til at forhindre din laboratorieweekend på d. 11?
Ellers kan du sikkert give dem en besked på Optag.sdu.:slight_smile:

1 Synes om

Okay så forstår jeg bedre.
MMIen ligger ikke i weekenden så den kommer næppe i karambolage med dit kemi-kursus.

1 Synes om

Jeg har prøvet at ringe til SDU - man kan ikke få svaret desværre :wink:

2 Synes om

Godt at vide, tak :grin:

1 Synes om