Lige et lille spørgsmål ang DADLNET

Hejsa
Først og fremmest undskyld jeg bringer dette op over debatten, da det egentlig ikke er nogen debat, men derimod bare et spørgsmål eller to…
Men herinde er folk jo så flinke til at svare på alverdens spørgsmål :0)

Der henvises tit til DADLNET, så derfor har jeg selvfølgelig forsøgt at besøge siden…men… den kræver Pasword mm! Hvordan får jeg sådan et???

Og så lige et spørgsmål til… Billeder fra fredagsbarer på KU… jeg har fået at vide at de ligger på nettet… får finder jeg dem??
(Jeg er -1. semester = vinterstarter så jeg er ikke så orienteret endnu…)
Håber på lidt assistance!
Takker!

du kan som FADL-medlem få gratis brugernavn og password til dadlnet ved henvendelse til FADL (siges det).

Hvis du slet ikke er startet endnu, skal du nok lige vente til du evt. bliver medlem af FADL.

Du kan jo underholde dig med ugeskriftet http://www.dadlnet.dk/ufl/seneste.htm så længe :wink:

Det er rigtigt nok, at man kan få det som medlem af FADL; det har jeg fået.

Så det er nok en af de ting, du må se frem til, når du starter…

jeg ved ikke om det er falske rygter, men jeg har hørt at DADLnet har kostet millioner at lave og høster millioner i reklame indtægter og for de penge, så mener jeg faktisk ikke at dadlnet er noget at komme efter. (kan være jeg er mis-informeret)

Sidst jeg besøgte siden var deres debatforum som i 2001 eller noget i den dur…Skuffende af en fagforening der er så økonomisk stærk…Men den historie har vi hørt før…