Læringsmål og taksonomi

Begge er på PubMed :), men du har ret, man skal huske og stille sig kritisk til YouTubere.
Spaced retrieval/repetition

Active recall

Tusind tak og jeg er fuldstændig enig - youtubere i Ali’s klasse uploader ofte videoer der enten helt eller delvist er finansieret af et produkt vedkommende tilsyneladende bruger, og notion er da en virkelig smart app!!

Notion er jo gratis at bruge og de læringsteknikker der er tale om ligger jo frit tilgængeligt. Jeg har svært ved at se hvorfor man skal stille sig kritisk i denne sammenhæng. Teknikkerne ville også virke på en hvilken som helst platform - selv med pen og papir, men notion er mig bekendt det eneste/første til at benytte toggle-funktionen. Jeg er helt med på at Ali tjener penge på sponsorat fra notion, men jeg kan ikke se andet end at han promoverer et produkt som han selv bruger i forvejen - ikke den anden vej rundt.

Jeg er blot kritisk. Jeg syntes både om Ali, hans youtube videoer og Notion og jeg syntes kun det er godt for ali at han kan tjene penge på det.
Men jeg mener at det er en god ide at medicinstuderende altid - helt grundlæggende - forholder sig kritisk til alt de læser og ser. Jeg anfægter på ingen måde Ali eller Notion. En af de videoer jeg syntes bedst om med Ali handler overhovedet ikke om Notion men er den hvor han fortæller om sit Tesla bil køb og hvordan han kunne få den til næsten halv pris fordi han kunne trække penge fra i skat, pga hans job - det er da genialt!