Lægevikariat på sjælland ( og i jylland )

Efterårstid der lægevikariattid for undertegnede. Da jeg studerer i Odense men har kæreste i København er dette en god mulighed for at få en masse tid sammen med hende, som jeg gerne vil udnytte.
Problemet er, at jeg intet ved om mulighederne for at få vikariat i Kbh og omegn. Med ventetid på turnus i Kbh må der være nyuddannede læger der hapser de mest attraktive. Jeg har allerede haft et vikariat i psykiatrien og har egentlig mest lyst til at prøve kræfter med et medicinsk vikariat.

Så spørgsmålet er: Hvor har I haft medicinske vikariater ( og andre vikariater ) på sjælland? :?: Helt præcist kunne det være interessant at høre fra nogle der har haft vikariat i Hillerød og Nykøbing Falster sygehus.

I samme omgang kunne det være interessant at høre fra folk der har haft vikariater nord for Århus ( yes, nord for - det er ren skattemæssig spekulation :wink: )

Hvis der ligefrem er nogle, der har et vikariat lige nu, som de er tilfredse med, ville en kontakt til den ansættende overlæge blive meget værdsat! :stuck_out_tongue:

Prøv søgefunktionen, det er debatteret mange gange. Jeg har bl.a. skrevet om mine vikariater og hvordan jeg fik mine. Der er masser af vikariater i pendler afstand fra Kbh hvis blot man søger bredt.