KU vinter/sommerstart. Nogle der skal starte med mig?

Er heldigvis optaget på KU, og starter til vinter. Hvem er ellers optaget på KU?

Jeg starter også til vinter på KU :slight_smile:

1 Synes om

Ej hvor fedt, så ses vi jo på rusturen

Det gør vi jo. Glæder mig :man_health_worker::beers::tada:

1 Synes om

Hvornår ligger rusturen for vinterstartere på KU?

Vinterstartere rådes for det første også til at deltage i sommerrusturen, som strækker sig fra den 16. til den 22. August (jeg var selv overrasket over at det var en hel uge). Derudover kommer der en særlig rustur for vinterstartere på 2 dage i uge 4, som ifølge informationerne på KUnet skal “ryste jer sammen igen”.

Og hvis du tænker på den præcise dato, så får vi den sikkert at vide i god tid. Det er nok bare vigtigt at man ikke lægger planer i uge 4, der ikke kan aflyses.

2 Synes om

Og desuden er svarfristen for sommerrusturen senest lørdag d. 10. August.

Får man en mail om dette? Jeg havde en standby-plads, men fik en plads nu til februar i dag

1 Synes om

Jeg ved ikke om det er helt det samme når du er optaget via standby, men jeg fik informationerne til at logge ind på KUnet på mit.ku.dk under “KUnet og KU-mail”. Hvis du ikke har fået dit login, burde du kontakte universitetet.

1 Synes om

@J_Happy tillykke med din optagelse på medicin !!! Så vigtigt. Er du optaget på medicin ( ligegyldigt om det er stand-by eller ej), er det vigtigt at du både deltager i sommer- og vinterrusturen - det får du meget ud af. Sommerrusturen er dog vigtigst og kan slet ikke sammenlignes med vinterrusturen. Det du skal gøre er først at aktivere din KU-netadgang. Det gør du ved at logge ind på mit.ku. Her har du formodentligt fået en besked med din kode osv. Følg henvisningen de har givet dig. Når du er logget ind på KU-net så gå ind på studiestartsiden. Derefter klikker du “rustur”. Og herfra kan du tilmelde dig. Fristen er d. 10 og det koster 650kr. Hvis du er i udlandet skal du dog betale 50 kr ekstra for gebyr. Håber du tilmelder dig !

Jeg har selv ikke fået nogen besked om rusturen fra rusvejlederne, men ud fra hvad jeg har læst gør vi alle det den 9 august. Men tilmeld dig i god tid

Rusturen for sommer- og vinterstartere er fra d. 16-22.

Rusturen for vinterstartere er en weekend i slutningen januar måned

1 Synes om

Hej Issa
Jeg fik en besked om rustur og har tilmeldt mig nu. Glæder mig

1 Synes om

Hvor har du fået denne besked :smiley:

Hov, min fejl. Rettere sagt jeg fik en mail med brugernavn og har læst om rusturen, som jeg har meldt mig til. Jeg har ikke fået nogen mail om destination og hvilket hold man skal med.

1 Synes om

Hey alle,

Skriver lige angående rusturen. På rusturen.dk står der at man kan se sit hold på selvbetjeningen. Men kan desværre ikke se mit, selvom jeg har betalt. Nogen der oplever samme problem?

Du kan finde dine tilmeldte kurser på absalon.ku.dk. under hvert kursus kan du se navnet på dit hold.

Tak for hjælpen Robert. Hedder kurset blot “rustur”? Hvis det er tilfældet kan jeg ikke finde det

rusturen er ikke lagt op på absalon, men du kan gå ind under eksempelvis introduktionskurset og trykke på “people”. Her kan du finde dit eget navn, og lige til højre for det står nummeret på dit stamhold.

1 Synes om