Korttidsvikariat, som candmed

Hej

Efter KBU står jeg, som det ser ud nu, måske uden arbejde i 2-4 uger og jeg vil lige høre folks erfaring med vikarbureauer ala medflex. Hvor let er det at få arbejde (hvis man både har med., kirurgisk og ortopæd. erfaring)? Jeg ved godt det selvfølgelig er forskelligt hvor travlt de har, men er der altid vagter at få eller hvad er folk erfaring.

Er der andre bureauer end medflex som er gode (har kun hørt om dem)?

tak for hjælpen :smiley:

Jeg mener da helt bestemt, man kan markere “lægevikar” på sin FADL-profil (hvis du har været inde i det), men om hverken FADL eller afdelingerne gør brug af det, skal jeg ikke kunne sige. Jeg har aldrig hørt om nogen, der tager en lægevikarvagt på 8-12 timer, så hvor udbredt det er, ved jeg ikke ;D

Man kan ikke være medlem af FADL hvis man er kandidat. Det tolker i hvert fald nedenstående som. I hvert fald ikke i starten af det følgende semester:

"200810. juni 2008
Husk at give besked, hvis du bliver kandidat i løbet af sommeren 2008. Send en mail til FADLs Sekretariat til [email protected], så du kan blive udmeldt af FADL inden semesterstart i september.
"

Av ja, den er vist ikke til at rykke med.

Ved nærmere eftertanke ikke et skide kløgtigt bud jeg kom med :slight_smile:

Jeg har ingen erfaringer med medflex, men det er sikkert godt. Du kan sagtens få et korttidsvikariat på 2-4 uger, særligt med den klinisk erfaring du har. Både herhjemme men også i Norden. Visse vikarbureaer skilter ligefrem med en garanti for vagt hvis du kan afsætte mindst 2 uger. Du kunne også prøve selv at kontakte sygehusene og høre om de kan bruge dig.

God arbejdslyst.