Måske har jeg et negativt indtryk af Gentofte, fordi jeg sammenligner med Roskilde, som er et superfedt sted at være som studerende.
For eksempel fik vi elendig intro på gentofte. Vi fik ½ times fælles foredrag med en læge, der udelukkende snakkede om hvor vigtigt det er at få udfyldt logbogen. Ikke nogen rundvisning på stedet (det er ikke helt nemt at finde rundt), ingen vidste hvor deres afdelinger lå, hvor vi skulle få tøj, skabe etc :blink1: Første dag på afdelingen (kir) var vores tutor ikke til stede og ingen anede at vi kom. Tutor havde ikke sat sig ind i, at vi havde en logbog, og at der var visse mål man skulle opfylde. Han hørte heller ikke efter, da vi prøvede at forklare logbogen. Vi kunne bare drive rundt på afdelingen og forsøge at finde noget at lave. Udover reservelægerne som var virkelig søde og hjælpsomme overfor os, var den generelle holdning blandt læger og sygeplejersker, at de studerende bare var i vejen 
Det medicinske ophold var langt langt bedre, hvor vi hver især havde ansvaret for et par patienter på afdelingen, som vi gik superviseret stuegang på. Alligevel var det relativt få læger der egentlig var klar over, at vi havde afsluttet medicin og kirurgi, og altså godt kunne være en resource på afdelingen udover til at lægge venflons.
Jeg har jo kun været på to afdelinger på sygehuset og ved ikke om det ser anderledes ud på andre afdelinger. Det er mit generelle indtryk, at ingen af mine medstuderende var ellevilde med deres afdelinger.