Kandidatfestønskelisteforslag søges :D

Hejsa,

Ja, sikken et ord… Men i forbindelse med min kandidatfest spørger folk hvad jeg ønsker mig - jeg har selv nogle forslag men tænkte at nærværende forum måske kunne udvide min liste lidt…

Gundestrup - du kigger bare med her :stuck_out_tongue:

Btw: har også kigget lidt på denne tråd: http://www.studmed.dk/viewtopic.php?t=1050

  1. Et supertyndt og let digitalkamera, så du kan tage billeder af underlige ting du støder på. Evt sørge for at din nye PDA du ønsker dig har et ordentligt kamera.
  2. Små "kina"bøger til kittellommen som ekstra hukommelse. Du skal nok få brug for dem alle med tiden.
  3. Et stempel, med navn din nye adresse og TITEL :slight_smile:

hvis der er mange penge i omløb kunne et rigtig lækkert ur være en mulighed. det er selvfølgelig lidt kliche men også en lækker gave.
maurice lacroix og longines er muligheder hvis det gerne må lugte lidt af morfar.

Tillad mig at foreslå at du ønsker dig meget billige gaver - de inviterede skulle jo nødig tro du holdt fest for gavernes skyld :lol:

Hmm, lyder som du er inviteret Christie? :smiley:

Nu er det ikke mig der lister rejser til påskeøen og rolex ure op…

Og nej, jeg regner ikke med gaver i den prisklasse…

Havde nu håbet på nogle mere jordnære forslag…

Løgplanter? Ukrudtsspray, Dækbark?

Sorry - nu skal jeg nok holde - dette forum skulle jo nødig blive løssluppent :smiley:

Åhhh suk, hvorfor vidste jeg at forslag som disse ville komme :roll:

Men jeg tror konen glæder sig til ovennævnte bliver relevent = egen have…

Hejsa

Der er flere i den nære familie der har spurgt hvad jeg ønsker mig, et af de krav jeg flere gange er blevet mødt med, er at det skal være noget jeg vil gemme og kunne huske hvornår jeg fik det…

Jeg er kommet frem til 3 ting (lidt store gaver, men alligevel)

1 par manchetknapper
1 Montblanc Meisterstück fyldepen (fyldepen ser lækkert ud på receptblokken :smiley: )
En “dansk design” kontorlampe

Ved ikke om sådan noget kan bruges ?