Kalder alle medicinstuderende på SDU

Ja, men farmakologi-bogen og Pharmacology-bogen dækker over det samme. Det er tit sådan, at de angiver flere forskellige bøger der dækker samme pensum, så man selv kan vælge. Her er den ene på dansk og den anden engelsk fx.
Når I skal vælge Atlas til anatomi på modul to er der også opgivet tre forskellige (to på engelsk og en på tysk), men man skal altså kun købe én af dem

1 Synes om

Er du kommet ind endnu? kan komme ind på itslearning gennem min sdu mail, men kan intet se omkring de fag vi skal have? Er det fordi, at det er for tideligt eller er jeg gået ind på det forkerte haha

1 Synes om

Jeg er kommet på itslearning ligesom dig, men kan hverken se fag eller skema. Tænker det er fordi det er for tidligt at tjekke endnu. Mon ikke det kommer i løbet af den næste måned?

Jeg så et sted (kan ikke huske hvor) i al den information vi fik med optagelsen, at kursusplanen eller kursusbeskrivelserne ville være tilgængelige fra d. 2. August :blush:

1 Synes om

Okay :slight_smile:
Ved i om der findes et notefælleskab på SDU, hvor man kan finde tideligere eksamenssæt, noter osv

1 Synes om

Det rigtigt, kan se det nu. Tak :blush:

1 Synes om

Hey Tammi :grin:
Tænkte om du ikke kunne sende det kemi kompendie du snakkede om, selvom det måske ikke er det samme. Er meget i tvivl om hvor jeg ligger henne i kemi nemlig og vil kigge lidt ind på det

Jeg har lige prøvet at kigge mine downloadede dokumenter igennem og jeg kan desværre ikke finde det… Måske nogle andre herinde der har det eller noget tilsvarende? Det er bare en opsamling af kemi B.

Men det er også først på modul 3 (2. semester) man får det, da der ikke er specielt meget kemi på 1. semester.
Jeg ville ikke være bekymret over det hvis jeg var dig. Bare fokuser på studiestarten og lær universitetet og menneskerne at kende, så skal alt det faglige nok falde på plads!

Prøv at blive medlem af facebookgruppen “Medicin SDU (bachelor)”, herinde skal du søge på Medicinerbox. Jeg går ud fra det stadig er noget de bruger