Introtur for vinterstart SDU

Hej med jer,

Jeg er blevet optaget på medicin på SDU med vinterstart, hvilket jeg glæder mig meget til.
Jeg kan dog ikke finde ud af om der er en seperat introtur/uge for vinterstartere, eller om man skal deltage på den der er om sommeren, ligesom de gør på KU?

Er der en, der kan svare på dette?

Tak på forhånd.

2 Synes om

Hej,
Jeg begynder også til vinter på SDU. Følger lige med, da jeg har undret mig om det samme. :smile:

1 Synes om

Hej @EmmaH og @Wannabedoctor1
Stort tillykke med optagelsen på SDU! I skal glæde jer til at starte. Det er er fantastisk spændende (men også krævende) studie.
Som vinterstartere har I jeres egen rustur. Den ligger angiveligt i slut februar/start marts. Dvs. efter I er påbegyndt selve studiet. Der er dog et introforløb (ren hygge) i ugerne op til studiestart så I kan lære hinanden en smule at kende inden det går løs med 1. semester.

Håber at det var svar. Ellers må I bare skyde løs igen.

De bedste hilsner
KmK

2 Synes om

Tusinde tak for svaret! Det er rart at have styr på hvordan tingene forløber :slight_smile: Indtil videre står der jo kun en masse info til dem som starter her til sommer (hvilket giver god mening).

1 Synes om

Jeg er sikker på at SDU sender direkte besked til jer om studiestarten når I nærmer jer. Ofte laver tutorerne en facebook-gruppe for årgangen hvorigennem en stor del af kommunikationen omkring den sociale del af studiestarten foregår. Senere bruges gruppen af årgangen selv til både faglige, praktiske og sociale ting.
Gruppen oprettes dog først når I kommer tættere på studiestarten og jeg mener at SDU skriver i velkomstbrevet hvad gruppen hedder.

2 Synes om