Ingen SPV kursus grundet mange nyuddannede

Hej :slight_smile:
Jeg har været så heldig og blive optaget på SDU i år med start 1. september, hvilket er super fedt!
Min oprindelige plan var at tage SPV-kursus på 1. semester, men der udbydes ikke kurser i resten af 2020 grundet stort antal nyuddannede. Jeg har hørt det var at foretrække og tage kurset på 1. semester grundet den lave arbejdsbyrde, vil det volde mig problemer på 2. eller 3. semester?
Jeg vil gerne igang med noget studierelevant arbejde hurtigst muligt, men tænker ikke der er mange muligheder ud over SPV-vagter?
Desuden er jeg i tvivl om jeg selv skal tilmelde mig moduler inde på blackboard? Det hele er lidt forvirrende :sweat_smile:
Mvh Jacob

1 Synes om

Hej Jacob

Tillykke med optaget! Ja det er rigtigt, at der ikke er flere spv-kurser i år, hvilket måske alligevel er meget godt. For selvom i hvert fald første halvdel af 1. semester ikke er specielt tungt, er der meget stadig meget at vende sig, når man starter på uni både socialt og fagligt. Derudover så burde 2. semester også være ret overkommeligt selv med en spv-kursus ved siden af studiet.

På første semester skal du ikke tilmelde dig noget selv. Du kan læne dig tilbage, da det er allerede er gjort for dig. Til gengæld skal du tilmelde dig alle semestre opefter, når tiden kommer.

Tak! Ja du har nok ret, jeg tager en slapper så, og ser om jeg kan fange et kursus i 2021 :slight_smile: