ID-kort?

Hej.
Har nogle af jer kommende vinterstartere på KU modtaget jeres ID-kort endnu? :book:

mvh

Hej Søren!

Theis fra ID-kort brugerservice siger, at vi først modtager det ca. 2 uger før studiestart. Har du været inde på PUNKT KU for at se om de endnu har scannet din blanket ind?

Ses vi på vinterrusturen?

Mvh.
Hien fra hold 108

Hej Hien!
Ja jeg har lige været inde og se og de har ikke scannet den ind… kan du se dit scannerresultat?
Ses vi på vinterrus d. 21?:slight_smile:

mvh Søren

Nej, de scanner dem åbenbart først ind samlet lige op til studiestart. De ligger vist klar i en bunke til at blive scannet.

Men ja, vi ses da den 21.! Det bliver hårdt :smiley:

Okay fint nok…! Ja det bliver sikkert hårdt… :slight_smile:
Vi ses!

Hej i to.
Jeg har også snakket med KU om studiekort og jeg ville ønske de kunne blive enige med sig selv. I Oktober fik jeg besked om, at var kortet ikke kommet efter jul skulle jeg hive fat i dem igen. Efter at have fået forskellige svar herinde ringede jeg så til dem igen og fik, som jer, at vide at 2 til 3 uger før studiestart ville vi modtage kortet.
Og så lige mht. vinterrusturen - jeg er ikke kendt på Panum; der står vi skal mødes ved Panum kl. 14 på afrejsedagen (d. 21. for mit vedkommende) - hvor på Panum? Det er da en stor bygning… Måske er jeg lidt dum, men jag hhar ingen idé om hvor vi bliver samlet op, andet end “panum kl. 14” Hjææælp…

uups, fik skrevet at jeg skulle på rustur fra d. 21. - det er ikke rigtigt, det er først fra d. 23. (hold 101) sorry

Hejsa.
Det er sikkert lige indenfor hovedindgangen på Panum at vi skal mødes…
Ved sommerrusturen var der sat store skilte op med nummeret på ens hold… Rusturen starter d. 21. for mit vedkommende (hold 109)… men mon ikke vi render på hinanden før eller siden!=)

mvh

Hej igen Dr. Love :wink:
Tusind tak, det var så en bekymring mindre… Håber resten også snart falder i hak

God jul til dig og din familie i øvrigt.

Heh… ja kærlighed kan kurere alt… Tag for eksempel vores lægelige forbillede Søren Ventegodt… :wink:
Ja det skal nok falde i hak det hele! - og det bliver dejligt at komme igang med noget som man brænder for=)
Kom forresten lige til at se på optagelsesbrevet, og der står noget om at februarstartere vil modtage noget materiale i starten af januar så lad os håbe på det, selvom det havde været rarat at vide mere allerede på nuværende tidspunkt…!

Glædelig jul til dig og din familie, store som små!=)
mvh.
Søren