Hvornår får man sit turnus nr?

Hejsa

Jeg er blot nysgerrig for at høre hvornår man får tildelt et turnus nr?

Er netop blevet færdig med 10. sem, så 11. venter … jeg nærmer mig…

Hej Frold

Nu hvor du er i kbh, bliver du vel færdig efter 12. sem, ikke? Så bliver vi nok færdig samtidig, dvs jan 2006 (her i Odense har vi jo stadig 13 stk…).

  1. semester på SDU får nummer på onsdag, så hvis vi melder os til turnus i foråret må det passe med at vi får nummer i maj måned og efterfølgende starter fra feb 2006 og frem alt efter ventetid.

Hej Martin

Nej, jeg er sidste hold på gammelordning KU, så jeg har skam 13 semestre.

Det er bare Christie der i posten om Lorteturnus (http://www.studmed.dk/viewtopic.php?p=3834#3834) der skriver at hun går på 11. men at hun får nummer i næste uge, det forstod jeg ikke så meget af.

Du får dit turnusnummer semestret før du bliver kandidat. Da studieordningen i Århus er på 12 semestre vil det sige at man får nummer på 11. semester - på tirsdag er det vist…

ahh den havde jeg ikke lige fanget: at AU kun har 12 semestre. Herovre er de der er kommet længst på den nye studieording der kun har 12 semestre kun kommet til 9. sem

HIHI - nu er det jo ikke altid at jeg helt kan bevare seriøsiteten - og ovenstående er godt nok et oplæg jeg ikke kan lade passere uhørt!

Jamen det er jo nok fordi vi er så kvikke i Århus at vi kun har brug for 12 semestre!! :lol:

Bla bla bla bla… :smiley:

Frold: Jeg har en del numre på lager. Hvad vil du gi’.

De kvikke laver deres numre selv

Du er bare fuld af numre var…