Hvor læser du?

Jeg synes det kunne være sjovt at se hvor studmeds brugere kommer fra i landet, så på opfordring denne lille afstemining.

Tidligere afstemninger kan ses her: http://www.studmed.dk/viewforum.php?f=37

Kbh, men kan du ikke opgøre det ved at se tilmeldingerne/profil?

Jo, men ikke alle har skrevet det i deres profil…

At man kan se de i profilen er mere hvis folk sælger noget, så kan man se hvor de er fra, eller hvis de anmelder noget…

Jeg er sgu da fra Lolland! Men dernede kunne jeg kun gå i skole hver anden dag (roene skulle jo også hakkes og svinene fodres). Desuden skulle man jo til Kjøwenhavn, hvis man ville læse videre til Folkeskolens Afgangsprøve, og da jeg samtidig ikke arvede gården, så kom jeg altså til hænge på lægegerningen.

Spørgmålet er ikke hvor du fra? det er “hvor du læser”? Emne overskriften er nok lidt misvisende - jeg ændre den…

Jeg er fra havnen :slight_smile:

Her lugter lidt af fisk, her lugter lidt af fisk :smiley: :slight_smile:

Jydepotterne har vel ikke opfundet internettet endnu!

[quote=“McBain”:21ygbxp4]Jydepotterne har vel ikke opfundet internettet endnu![/quote]Nu skal du ikke blive kæk. Jeg er jyde (læser godt nok i Odense), men jeg kender da to, måske endda 3 i jylland med internet :smiley:

De henter vel det der internet nede i Tyskland, læsser det op på traileren og smugler det over grænsen.

Skægt, jeg troede egentlig overskriften ville afdække hvor man læste sådan fysisk…fx bibliotektet, læserummet, hjemme, hos de gamle, på hospitalet, osv osv :slight_smile:

Hehehe… det kunne hurtigt blive en lang liste… men egentlig en sjov undersøgelse - den vil jeghave i tankerne…

bruger folk fra Århus slet ikke denne side?

Det må vi have gjort noget ved!! HJÆLP