Hvor er det billigst at købe netter?

Hvor ville i anbefale at købe Netters henne ? Der blev nævnt “Novartis v/ Lyngbymotorvejen”(bor i Århus)? Kan man med fordel købe den over nettet, eller hvordan ?

Hej
Der er efterhånden mange indlæg som handler om hvor det er nemmest og billigst at købe bøger.
Jeg vil anbefale dig at gå ind under: “Forum”, “Generel debat”. Der kan du finde indlæg omhandlende det samme emne fra ligesindede.
Der er desuden så sent som i søndags oprettet et nyt emne under navnet:
Hvor køber jeg nemmest og billigst bøger???

Kig der (der er en masse links).

Mvh. Hassan

PS.: Det anbefales at kigge de eksisterende indlæg omhandlende lignende emner inden et nyt indlæg skrives, da det efterhånden er bemærkelsesværdigt hvor mange indlæg der handler om netop bogkøb.
(Skal forstås som et venlig opfordring) :wohow:

da netters i forvejen er på tysk vil jeg da anbefale dig at kigge i tyske onlíne bogshops (fx kelkoo) da de næsten kun kan være billigere end i DK

Hej,
Jeg købte mit direkte i Receptionen hos Novartis på Lyngbyvej, som er dem der udgiver det. Jeg kan ikke huske den eksakte pris (Den er vist også ændret lidt), men det var KLART billigere end i boglader. De SENDER også atlasset ud, så får du bare en girokort med. Du kan skrive til dem via deres hjemmeside eller ring dertil.

For to uger siden købte jeg Netter hos Novartis for 650,-. Jeg tror ikke man kan få det billigere andre steder. Husk kontanter hvis du køber den i receptionen da de ikke tager Dankort.

Morten

Okay, mange tak for hjælpen… Der er alligevel en del penge at spare(900kr i bogladen på uni)

slettet

[color=red]update frold: For 3 indlæg med en hensigt - markedsføring - og alle 3 med ens ordlyd er indlægget slettet og du bannet.[/color]