Hvilket fagsnit søger du ind med?

Hej,

Jeg synes det kunne være super spændende at høre, hvor højt et fagsnit folk som søger på AU har med i bagagen. Ikke for at skræmme nogen til eller fra, men for at give alle et indtryk af, hvor niveauet ligger henne af sådan cirkus :)!

Hvis man også har point med fra SDU’s unitest, eller når der kommer point fra AU’s unitest, kan man jo evt. supplere med disse.

Mine tal:
Fagsnit: 9,7-10. (Mangler sidste karakter)

Unitest score: 64

Hvad med jer :)?

1 Synes om

Mit fagsnit ender på 9,7-10,7 alt efter hvordan eksamen på mandag går :smiley: og så har jeg scoret 73 i Unitest

Imponerende - har du AU som 1.-prioritet :slight_smile: ?

Ja det har jeg :slight_smile: hvad med dig?

Det gør jeg også - så du står da vidst forrest i køen haha :smiley: !

Ved du hvordan de udregner fagsnit og unitest til en samlet score? For det er vel næppe bare unitest+fagsnit/2?

Mvh

Haha jeg tror nu også dine chancer er meget gode!! :smiley:

Jeg aner ikke hvordan de regner det ud, men tænker det er lidt mere komplekst end bare at finde gennemsnittet, da tallene jo er helt forskellig størrelsesorden :sweat_smile:

Jeg har scoret 51,66 i unitesten, og så ender mit fagsnit på 9,8-10,6 alt efter hvordan min hueeksamen i dansk ender ((: Det ser ikke meget lovende ud med min unitest-score :joy:

1 Synes om

Hold da op nogle flotte fagsnit i har! Jeg har selv et på 9,0 og en uni-test scorer på 71,76. AU er dog min 4. prioritet så håber og krydser for at KU eller SDU vil have mig :star_struck:

2 Synes om

10,5 i fagsnit, 58 i unitestscore

Jeg har et fagsnit på 10,1 og unitest score på 64 :slightly_smiling_face: Er godt nok spændt på om det er nok

1 Synes om

Det tror jeg helt bestemt det er :slight_smile: 9,5 dage tilbage!

2 Synes om

Så er der 3 døgn igen!
Frygtelig spændende

3 Synes om

Tæller nærmest timerne!

3 Synes om