Hvilken PDA har du nu og hvad har du haft tidligere?

Det kunne være interessant at vide hvor mange der er førstegangsejere af en PDA og hvor mange der har skiftet platform.

Du mangler HPC
jeg er gået fra en HPC til en mayland (papir) til en ppc.

[quote=“Rockwool”:1lplrey7]Du mangler HPC
jeg er gået fra en HPC til en mayland (papir) til en ppc.[/quote]
Jeg er godt klar over det, den må regnes til PocketPC. Der er også Psion o.a., men jeg ville ikke gøre afstemningen for kompliceret.

Startede med MC218 (som forresten er til salg under køb/salg)
Skiftede til Palm
Skiftede tilbage til MC218
Er nu på min første pocketPC

Bedømmelse.
Epoc er klart det bedste styresystem mht stabilitet og funktion.
Skiftede til PocketPC pga farver og hastighed, men min Ericsson gik ned en gang på to et halvt år.
Men PPC skal softresettes to gange dagligt…mindst

[quote=“ulrikhansen”:35s8d8vt]Startede med MC218 (som forresten er til salg under køb/salg)
Skiftede til Palm
Skiftede tilbage til MC218
Er nu på min første pocketPC

Bedømmelse.
Epoc er klart det bedste styresystem mht stabilitet og funktion.
Skiftede til PocketPC pga farver og hastighed, men min Ericsson gik ned en gang på to et halvt år.
Men PPC skal softresettes to gange dagligt…mindst[/quote]
Tror ikke at det er fordi du lægger “for mange” programmer ind på din PocketPC?

Jeg resetter ærlig talt også næsten dagligt, men jeg har serviceret Endokrinologisk afdeling OUH og deres Jornada 568’ere. Der var der en som ikke havde reset’et sin i 6 måneder, men læste den også og han viste ikke hvor reset-knappen sad.

Jeg tror faktisk af PocketPC systemet ER stabilt, men de fleste af os presser det for hårdt. Mine 2 Palm’s gik også ned ofte, selvom de går for at være stabile. Jeg tror bare at de fleste Palm brugere heller ikke presser deres system (eller presede. Det er jo et par år siden.)

[quote=“Christian Tørring”:30ui21j0]Tror ikke at det er fordi du lægger “for mange” programmer ind på din PocketPC?
[/quote]
Jeg har da tænkt på det, men det er meget specifikke ting. F.eks kan bluethooth modulet ofte kræve at man resetter da der skal være 5MB ledig for at køre det.
Ud over det så går fryser den tit når jeg spiller mp3. Jeg bruger pmv playeren som også tit fryser når jeg spiller film, både mpeg og avi.

Råd ønskes altid…

8)

Er en ihærdig Palm tilhænger:
Havde først en Palm Vx, Dernæst en Palm M500, så en Palm Tungsten T, og nu det seneste skud på stammen en Tungsten T3. OG NU sparker det r…, med fed opløsning og ikke mindst (og her må jeg give kritikerne ret, det HAR været for lidt tidligere) 64 MB onboard med 400 MHz processor. Har kørt Benchmark programmet på den og hvor Tungsten T fik ca 250% får den nye T3 437%, hvor 100% er lig Palm IIIe.
Jeg anbefaler (som altid)
Nikolaj