Holdlister til 7. semester

Hej alle.
Jeg ville spørge om der er nogen der ved om holdlister/-fordeling til 7. semesters undervisning er blevet sat op eller er at finde på nettet? Jeg har ikke været på Panum siden jeg skulle finde ud af om jeg havde sommerferie eller skulle til re-examen - det første var heldigvis tilfældet…(føj et nasty eksamenssæt).

Hav en god sommer.

De plejer at slå dem op på sis.ku.dk, men der ligger ikke noget endnu. De er der nok lige inden slutningen af sommerferien.

Klinikudvalget RH har sommerferielukket indtil 1. august (altid hele juli), så regn ikke med noget før en uge eller to inde i august. Man vender sig til nærmest dagen før at finde ud af hvor man skal hen.

Jeg kunne forestille mig det er det samme for de to andre klinikudvalg.

Hej
Jeg har snakket med klinikudvalget for KKA og de holder først møde omkring fordeling på de forskellige hospitaler d 10 aug.
Listerne skulle derfor tidligt komme i starten af uge 33

Tak for de hurtige svar, jeg må slå koldt vand i blodet lidt endnu og nyde varmen… :lol:

Er der nogen, der har hørt noget om praktikpladserne nu?

Jeg starter på 12. sem d. 21 og fik holdfordelingen at vide d. 14. :slight_smile:

Så kan du jo regne lidt frem :slight_smile:

Ring til dit klinikudvalg. Du kan ligeså godt lære nummeret udenad nu som senere. RH har 35454438

Hej
Jeg står også og skal starte på 7. sem, jeg modtag igår på punkt.ku en holdliste over holdene på herlev, glostrup og næstved - jeg skal starte på herlev.
Min gamle læsemakker har hørt fra Riget, så prøv at tjekke din mail og ellers ring til de forskellige klinikudvalg.