Hold på KU vinterstart

Hejsa :slight_smile:

Jeg ville bare gerne høre, om der er nogen herinde, der ved hvordan man kan se hvilket hold man er kommet på? -> som sagt er optaget på KU vinterstart.

Kan man også se hvem man er på hold med??

//Johanna :slight_smile:

Jeg tror først vi får noget af vide næste uge hvor der burde komme brev fra Rusturen.

æv bæv :frowning:

skal desværre ikke med til Rusturen, og så får jeg nok ikke noget brev med hvem jeg er kommet på hold med :frowning:

Mon ikke det står på Intranet så?

ved bare ikke lige hvor jeg skal kigge :frowning:

Får vi først brev angående rusturen i næste uge? Øv, jeg tager allerede til København på lørdag.
Og jeg kunne ikke finde noget angående hold på intranet.

Der står at vi får yderligere information omkring rusturen i ugen op til. Det tolker jeg som fra på mandag.

Så vidt jeg husker, får I et brev med navneliste på det hold, I er landet på. Jeg tror, at listen kommer sammen med brevet om rusturen.

Man kan allerede se, hvilke temaer forskellige hold vil have på: http://rusturen.dk/index.php?id=94
:stuck_out_tongue:

Der står det er invitationerne fra 2010, men det må da næsten være en fejl.

Det kunne have været rart, hvis man også kendte sit holdnummer :slight_smile:

Jeg tror, at jeg har fundet mit hold nu :slight_smile: så bare glem min sidste kommentar

Hvordan fandt du dit hold?

På absalon står der et nummer udfor hvert navn, jeg gætter på, at det må være holdnummeret.

Jeg tror nærmere det er hvor mange der er online, ellers er jeg lige skiftet fra 110 til 111

Du skal gå ind under fag og Tidlig Patientkontakt, herefter trykke på deltagere og finde dit navn :wink:
Det er lidt besværligt at forklare :slight_smile: Men det er ikke tallet, som angiver antallet af de, som er online.

hey!!

jeg har fundet ud af det… jeg er på hold 105 A :smiley: nogle andre der er det?? hører gerne fra jer…

JEg gjorde præcis som alexand(noget - kan ikke lige huske hele navnet, men personen der har skrevet lige inden dette indlæg) og fandt det…

Er der nogen der ved hvad A og B står for, eller om det bare er en inddeling mere udover tallet?
Jeg er på 101B og glæder mig til at møde jer andre 101B’ere på rusturen :slight_smile:

Hvordan var det lige i kom frem til hvilken gruppe i var i, fatter brik?

Gå ind på: intranet.ku.dk

Her trykker du Første gang du logger på.

Indtast CPR-nummer og pinkode du fik sammen med dit optagelsesbrev.

Efter oprettelse og logind kan du gå til dit dashboard, vælge faget og se deltagere.