Hold og rustursgruppe KU 06/07

Hej … fik brev fra KU i dag… og kan se at jeg er på:

Hold: 106 (september)

Rustursgruppe: nr. 4

Andre der er en af delene? :smiley:

Jeg er placeret i rusgruppe 2, og på hold 108 forår 2007. Glæder mig til rusturen. Det skal nok blive fedt, selvom vi skal på Bornholm :stuck_out_tongue:

Får alle brev i dag? jeg er flyttet et par gange i løbet af sommeren og det har sikkert forvirret både Post Danmark og KU…

Går alle rusholdenes ture til Bornholm? Så har jeg nemlig ikke mulighed for at deltage :frowning: Og hvorfor f… skal den information komme så sent!!! Det kan da ikke være så svært at planlægge / udmelde i liiiiidt bedre tid!

Rusturgruppe nr. 2 - hold 109 :slight_smile:

Hold 107 kan klappe sig selv på ryggen. De har vundet lottoriet - et stk. pædagogisk kemilærer = Jan :smiley:

Resten er der kun fordi de for løn den “sidste i måneden”.

Held og lykke! :wink:

lotteriet ikke lottoriet!

Og til mackie - op med humøret det skal nok gå, du er i hvertfald godt forberedt!

og til tossen så kan man godt ændre i sine beskeder, så man slipper for at skrive tre forskellige med to minutters mellemrum

[quote=“Rumlepotte”:1ulh2s8b]Får alle brev i dag? jeg er flyttet et par gange i løbet af sommeren og det har sikkert forvirret både Post Danmark og KU…

Går alle rusholdenes ture til Bornholm? Så har jeg nemlig ikke mulighed for at deltage :frowning: Og hvorfor f… skal den information komme så sent!!! Det kan da ikke være så svært at planlægge / udmelde i liiiiidt bedre tid![/quote]

Det tror jeg da ikke… jeg skal til lolland :slight_smile:

Er kommet på hold 106 (vinter) og er i rusgruppe 5… Vi skal sgu til den pulserende metropol Horslunde, så det kan jo ikke være bedre…

Cool, så er vi jo i samme gruppe. Du skal også til “Bornholm”?!

Mener de virkelig seriøst at vi skal så mange forskellige steder hen, eller forsøger de at tage pis på os? Sidste år var de jo samlet ét sted (Klinteborg så vidt jeg husker).

Yep, den er god nok. Vores sommerrustur var parret, dvs, vi var 1 vinterhold med 1 sommerhold (“tutor-holdet”), hvor vi boede 1 uge.

Vinterrusturen var så kun for vinterstarterne hvor vi var afsted 5 hold/ weekend, til det samme sted, såvidt jeg husker.

Så kom der også mail her:

Hold 101 - det må vel være førsteholdet :wink: (men jeg ville nu gerne have haft fornøjelsen af at opleve den nok så berømmede Jan)

Og rusturgruppe nr. 6 - vi skal tilbringe rusugen i Skælskør.

/Rasmus

Hmm… vi skal også til Horslunde og vi er gruppe 4… hvad er adressen til det sted i skal hen? vores er:

Onsevig
Byskovvej 110
4913 Horslunde

Måske vi skal samme sted hen, men bare med hver vores bus eller vi er bare sommer/vinter start :slight_smile:

Adressen vi skal til hedder:
Kastager Forsamlingshus
Kragenakkevej
4913 Horslunde
Kan se at der er omkring 3 km mellem de steder vi skal være så ved det ikke… Det kan godt være Horslunde er rusturenes Ibiza… Hvem ved???

[quote=“Stenalt”:3au6w565]Adressen vi skal til hedder:
Kastager Forsamlingshus
Kragenakkevej
4913 Horslunde
Kan se at der er omkring 3 km mellem de steder vi skal være så ved det ikke… Det kan godt være Horslunde er rusturenes Ibiza… Hvem ved???[/quote]

Hehe ja det kan godt være :lol:

[quote=“Modo”:331piq4e]Yep, den er god nok. Vores sommerrustur var parret, dvs, vi var 1 vinterhold med 1 sommerhold (“tutor-holdet”), hvor vi boede 1 uge.

Vinterrusturen var så kun for vinterstarterne hvor vi var afsted 5 hold/ weekend, til det samme sted, såvidt jeg husker.[/quote]

Ja det slog mig lige, at det måtte have været vinterrusturen jeg havde forvekslet med sommerrusturen som jo netop er kombineret. Selvfølgelig kan alle russerne ikke være samlet ét sted :smiley:

Tak for info.

Tæskeblærede steder i skal hen!

Yep, den er god nok. Vores sommerrustur var parret, dvs, vi var 1 vinterhold med 1 sommerhold (“tutor-holdet”), hvor vi boede 1 uge.

Vinterrusturen var så kun for vinterstarterne hvor vi var afsted 5 hold/ weekend, til det samme sted, såvidt jeg husker.[/quote]

Jeps, jeg skal også til Bornholm. Så vi ses jo på fredag. Det skal nok blive en rigtig fed og hyggelig tur 8) Lad os håbe vejret bliver lidt bedre.

Gad vide om det kun er hold 108 og 109, der skal dertil. Hvordan ser det ud med dit hold? Der er sindssygt mange piger, svenskere og personer med arabiske navne på mit hold - jeg er stort set den eneste med et klassisk dansk navn :smiley: Men altid dejligt med forskellige mennsker jo.

[quote=“Ida_N”:195itwkr]Jeps, jeg skal også til Bornholm. Så vi ses jo på fredag. Det skal nok blive en rigtig fed og hyggelig tur 8) Lad os håbe vejret bliver lidt bedre.

Gad vide om det kun er hold 108 og 109, der skal dertil. Hvordan ser det ud med dit hold? Der er sindssygt mange piger, svenskere og personer med arabiske navne på mit hold - jeg er stort set den eneste med et klassisk dansk navn :smiley: Men altid dejligt med forskellige mennsker jo.[/quote]

På mit hold er vi kønsmæssigt stort set lige fordelt med en mindre overvægt af piger. Svenskere er der også mange af, mens der blot er 2 arabiske navne, foruden mig selv som “fremmede” :smiley:

Vi ses snart!