Hjælp til at flytte boganmeldelser søges

Hejsa,

Jeg står og skal have flytte boganmeldelserne i det gamle forum for boganmeldelser (http://studmed.dk/forum/index/1132-Bogfora) over i det nye boganmedelsesmodul (http://studmed.dk/anmeldelser).

Det er ren manuelt arbejde og det tager lidt længer tid end man tror, så en hjælp ville være kærkommen.

Det er ikke svært, men en hvis kedelighedsfaktor kan ikke udelukkes, men værdien af en overspringshandling skal ikke negligeres :stuck_out_tongue:

Eks:

Original tråd: http://studmed.dk/forum/1112-Anatomi/167-Anatomisk-billedordbog---Heinz-Feneis

Nyt modul: http://studmed.dk/component/content/article/11-bøger/anatomi/15-anatomisk-billedordbog

Først søger jeg på titel på www.pensum.dk eller på udgiver hjemmeside for at se om der er kommet en ny version.

Gå til den kategori hvor bogen hører til og tryk på “Skriv ny artikel”. Vær gerne systematisk, så jeg ikke mister overblikket over hvilke bøger der er flyttet og hvilke der ikke er…

Overskrift: bogens titel
Forfatter(e): hver forfatter tilføjes enkelt vis
ISBN: det fulde ISBN13 nummer uden bindestreger
Forlag: Vælges fra listen ved at skrive de første tegn, hvis det ikke allerede findes
Udgave: helst om det er 1, 2, 3 etc, hvis ikke det lige er til at finde ud af så årstal for nævnte bogudgivelse
Sidetal: fremgår ved pensum.dk søgning
Forlaget skriver: copy-past fra forlagets hjemmeside om bogen
URL: Direkte link til forlagets og bogens oplysninger
Ektern anmeldelse: hvis der er den originale tråd er et link til ugeskrift for læger f.eks.
Gamle anmeldelser: kopi-past af gamle svar f.eks. Nullergøj98 skriver …
Billeder: Et godt billede af aktuelle bog - fåes typisk fra udgivers hjemmeside.

Så krydses af i “I will submit my review later on…”

Tja, man bliver lidt træt af det længden, så hvis nogen gad at tage lidt fra bliver jeg færdig på denne side af nytår :slight_smile:

Skriv hvis du gider at hjælpe!

Jeg skulle da nok kunne give en hånd - hvis du kan vente til aften? :slight_smile:

Jeg kan da godt tage nogle bøger. Forestiller mig at jeg kunne starte med at tage fra Retsmedicin til Videnskabsteori & med. filosofi?

Du skal du være meget velkommen til!!

Jeg har ikke lige debug’et indstillinger, men jeg håber at du har adgang til at “Skrive ny artikel” inde i kategorierne?

Det vil være en stor hjælp!

Der ingen deadline :slight_smile:

Og en hver form for hjælp vil gøre det nemmere for mig!!

Jeg håber at du lige som TreOmNatten har adgang ellers må du lige give lyd fra dig :slight_smile:

Har kun lig efået smidt 2 op, fortsætter senere og/eller i morgen.

Hey,

Jeg ser lige du lægger bøger op der er allerede er lagt op …

Du må gerne tage kategorierne:

Genetik
Gyn./Obs.

Hvis du får tid…

Er jeg en kegle? Ja det tør da siges!

Jeg tager lige et par stykker der så :stuck_out_tongue:

Den oprettede lige artiklen om Obstetrics Normal and problem pregnancies dobbelt, og kan ikke lige finde en delete button (kræver nok admin rights)

EDIT: så skulle Gyn/Obs være færdig, begynder på Genetik i morgen :slight_smile:

[quote=“MikeML91” post=81027]Den oprettede lige artiklen om Obstetrics Normal and problem pregnancies dobbelt, og kan ikke lige finde en delete button (kræver nok admin rights)

EDIT: så skulle Gyn/Obs være færdig, begynder på Genetik i morgen :)[/quote]

Jeg tilføjede lige i URL feltet et direkte link til forlagets hjemmeside for de bøger du lagde op, så spiller det :slight_smile:

[quote=“frold” post=81029][quote=“MikeML91” post=81027]Den oprettede lige artiklen om Obstetrics Normal and problem pregnancies dobbelt, og kan ikke lige finde en delete button (kræver nok admin rights)

EDIT: så skulle Gyn/Obs være færdig, begynder på Genetik i morgen :)[/quote]

Jeg tilføjede lige i URL feltet et direkte link til forlagets hjemmeside for de bøger du lagde op, så spiller det :)[/quote]

Det gør jeg ved resten :wink:

Super TreOmNatten - du får da taget noget fra.

Det er dejligt!!

Vil se om jeg også kan nå nogle idag…

Flot arbejde.

2 dage i træk er jeg faldet i søvn samtidig med mine børn - håber jeg bare har lidt energi i aften til at tage lidt fra også.

Men flot arbejde ellers.

Det er en stor hjælp skal I vide!

Jeg vil også gerne bidrage, men eksamenspresset er i gang. Hvis der er noget til overs i juni/ juli, tager jeg gerne en torn med det.

Og tak til Jer der har knoklet :slight_smile: