Hjælp... hvor er info på sis ang resten af dette semester?

hejsa… jeg går på 3. sem, er der nogen som kan sige mig hvor resten af info om timer på dette semester og info om tilmeldningsfrist til næste semester er blevet af??? Kan ikke finde det på sis idet de har udskiftet det med informationerne om forårssemesteret 2006.

Til højre kan du vælge “arkiv” eller sådan noget, der findes de gamle…

tak :wink:

ved du tilfældigvis hvornår man får at vide hvilken dag man skal op i mundtlig anatomi??? kan se på eksamensplanen at det kan være fra den 23.-27.jan…

Kan ikke lige huske hvornår man fik at vide det, men tror nok det skal være nu i dagene…

den eksakte eksamensplan bliver slået op på en opslagstavle på gangen foran MAI…efter spotten! Det var i al fald tilfældet i sommers. Mener planerne blev slået op torsdag som de første skulle op den følgende mandag.

Er der nogen der ved om det er tilladt at overvære de mundtlige eksamener ved 3. semester (med eksaminandens tilladelse selvfølgelig!)?

Alle mundtlige eksaminer i Danmark er offentlige, og i princippet kan eksaminanden ikke afvise en tilhører. Eksaminanden kan dog henstille til at der ikker er nogen tilhørere det og håbe på at henstillingen bliver fulgt.

jeg ved ikke om der er nogle få eksaminer som ikke er offentlige, jeg har ikke hørt om dem.

Fedt!
Er der så nogen 3. semester-studerende (på KU) herinde der ikke har noget imod at have en tilskuer? Jeg går selv på 2.semester og kunne godt tænke mig at se hvad der egentlig kommer til at foregå til den 3.sem eksamen.

Man kan tage sin læsemakker eller anden medstuderende som man er tryg ved. Det kan også være en god hjælp hvis man føler sig trynet og vil klage over eksamen.

Det er en rigtig god idé at have sin læsemakker og vice versa.
Dels bliver eksamen afmystificeret lidt, man får en idé om hvad der kræves, hvordan der spørges osv.

Hvis man selv skal op sent på ugen(højt nr. i 3 sidste CPR-cifre) så find én der skal op tidligt på ugen(lave tre sidste cifre), det giver ro på til den sidste læsning.
Synes måske nok det er lidt overkill som 2. semstud at gå med til næste semesters eksamen, men hver sin smag…

held og lykke Nikolaj