Har du nogen sinde være på en computermesse?

ja, vi er 2 fra sitet her der skalb til cebit messen i Hannover alligevel :slight_smile: Christian og jeg tager afsted her i nat kl. 4 - sikkert ikke meget søvn vi får da jeg skal med et en bus kl. 1.24 fra gentofte :slight_smile: men det bliver nu fedt at se hvad de har at byde på.

Og jeg håber da at vi kan få lavet en lille billedrappotage…

Frold da. Skal i to aldrig læse :slight_smile:

jeg er doven og christian er i turnus…

Hvem bliver i som læger inviteret af ?? jeg troede kun det var overlæger og dets lige der skulle over bevises.

Jacob

[quote=“Rockwool”:2cjtz6l6]Hvem bliver i som læger inviteret af ?? jeg troede kun det var overlæger og dets lige der skulle over bevises.

Jacob[/quote]
Der sku ingen der har inviteret os, vi har selv måttet punge ud og køre der ned.

Hvad giver i for sådanne en billet ?

Jacob

Vi gav 15 euro som studerende…det dobbelte hvis man ikke er studerende.

Det var da dyrt. jeg troede at det var gratis. det er jo trods alt en kæmpe stor reklame messe. sjovt nok syntes jeg sjældent at jeg kan huske noget fra dem. men jeg ser altid en bunke kompromiterende fotos bag efter. jeg vil prøve at se om jeg kan få nogle fri biletter til jer til næste år.

Jacob

15 euro for cebit !! det er sg… da ikke en skid dyrt, for nogle års siden kostede en billet LANGT! mere jeg taler 50+ euro samt turen derned. jeg fik turen sponceret af arbejdet fordi jeg var sys admin. men tek messer plejer at koste en bonde gård.

hvis priserne er nede i 15 euro skal jeg til at gøre det til en årlig begivenhed.

for fu… sake jeg var sg… da logget ind. anyway sorry jeg ville ikke være anonym

Det tror jeg også Christian og jeg har tænkt os!

SES på cebit
:lol:

[quote=“Anonymous”:3lpw3e80]15 euro for cebit !! det er sg… da ikke en skid dyrt, for nogle års siden kostede en billet LANGT! mere jeg taler 50+ euro samt turen derned. jeg fik turen sponceret af arbejdet fordi jeg var sys admin. men tek messer plejer at koste en bonde gård.

hvis priserne er nede i 15 euro skal jeg til at gøre det til en årlig begivenhed.[/quote]

Vi havde alle gældende studiekort, ellers var prisen også LANGT højere.