Funktioner du savner på studmed.dk?

Hvad savner du af funktioner på studmed.dk? Er der noget du gerne vil kunne på siden, som ikke er muligt?

Kom frit frem!

Hvad med en simpel chat?

Så kunne man evt. lave 2-3 rum, alt efter emner som fx et “alt-muligt-rum” og et lektierum eller lign :)?

Ikke så meget en funktion som en udvidelse:

Siden at Studiestart/universitet nu er obligatorisk, ville det måske være en god ide at have “Ikke optaget”/“potentiel stud.med” som en valgmulighed udover “ukendt/andet”. Der er en del som er her for at forhøre sig om optagelse på studiet eller studiet generelt.

Man kunne eventuelt lave en FAQ-side omkring nogle af de emner der bliver ved med at gå igen. Eksempler:

FADL: “Er det nødvendigt for alle studerende at melde sig ind?”, “Hvornår er det mest hensigtsmæssigt at tage kurset?”, “Kan man få studiejob uden FADL”, “Vikariat, hvordan?”

Optagelse: “Hvordan foregår MCQ-testen?”, “Karaktergennemsnit (Her kunne man poste en oversigt for tidligere år)”, “Spørgsmål til KOT”

Speciallægeuddannelse: “Antal ansøgere til specialer vs. antal stillinger”, “Er en Ph.d et krav?”, “Stillinger igennem systemet; afdelingslæger, reservelæger, H- og I-stillinger osv”

Dumpe/Tvivl om studiet: “Er det normalt at dumpe eller tage semestre om?” “Jeg føler mig presset og alle andre er klogere end mig”, “Er karakterer på studiet vigtige”

Dog er det vel værd at tænke på, at der så ville gå noget længere imellem nye indlæg, hvis man fik lavet en velfungerende underside med disse ting… og at folk ikke altid bruger søgefunktionen eller klikker lidt rundt på siden inden de poster…

Jeg var i stand til at finde studmed.dk på tapatalk, men var ikke i stand til at forbinde til det. Jeg ved ikke om det er et kendt problem, men vil gerne anmode om at det genoprettes hvis det er muligt.

Det er tidligere meldt som et problem, men jeg har ikke været i stand til at løse problemet.

Hvilken fejlmeddelse får du?

Tapatalks understøtter kun Kunena 1.6 og jeg bruger den seneste 1.7.2

Har lavet endnu en post på tapatalks forum: Tapatalk - 404 error

“Failed to connect to forum. please check with the forum administrator if the problem persists.” - status kommer lige efter at “receiving from server…” skifter til “processing” (tror jeg der står, beskeden er der kun et splitsekund).

Så skulle det gerne virke igen :slight_smile:

[quote=“MikeML91” post=80853]Hvad med en simpel chat?

Så kunne man evt. lave 2-3 rum, alt efter emner som fx et “alt-muligt-rum” og et lektierum eller lign :)?[/quote]

Efter at have tænkt lidt frem og tilbage og set på forskellige løsninger er det nu tilføjet.

Må se hvordan det virker på et live site…

Medicinske nyheder - er det noget?

Med latest topics fra BMJ, Dagens Medicin, Ugeskriftet etc?

[quote=“frold” post=81893]Medicinske nyheder - er det noget?

Med latest topics fra BMJ, Dagens Medicin, Ugeskriftet etc?[/quote]

Nu har jeg fået 2 tilkendegvelser (thanks) - nu må vi se om jeg dykker ned i det…