Forberedelse til optagelsesprøve

Hej alle! :slight_smile:

Jeg er lidt tidligt ude, men som de fleste andre herinde er jeg selvfølgelig interesseret i at forberede mig til optagelsesprøven på SDU og nu også AU - bare til foråret '16 :slight_smile:
Jeg er begyndt min supplering, da jeg mangler matC-A og KemB (afsluttede lige matB med et mundtligt 12-tal, jaa), og er tilmeldt kemi her til sommer.
Jeg har ikke lyst til at spilde det næste år alt for meget, så derfor søger jeg her til sommer ind på Bioanalytiker (1.prioritet) og Sygeplejerske for at få en fod indenfor eller for, på bioanalytiker, at få en lille introduktion til biokemien.

Nu er mit spørgsmål så, hvornår jeg så skal få suppleret matA! Bør jeg have det klaret inden jeg går til optagelsesprøve, eller kan jeg klare mig med at supplere over et sommerkursus næste år, skulle jeg være så heldig at komme ind?
Jeg har desuden hørt at jeg helst skal have suppleret kemi så tæt på medicin-studiestart som muligt så det sidder friskt i erindringen - tror I at bioanalytiker ville være tilsvarende godt at have tæt på?

På forhånd mange tak :slight_smile: