Fejl i selvbetjeningen på SDU!

Jeg tjekkede med længsel i fredags på SDU hjemmeside, og opdagede at jeg var blevet optaget!!! Blev meget glad. Men efterfølgende gik deres system ned, og derfor ringede jeg i dag til SDU og fik den besked at det var lagt nogle forkerte resultater ud som skulle rettes!!! UHHHH :shock:

Er der andre som har fået samme besked???

Har lige snakket med SDU. De mener ikke, at det skulle vedrøre os der har fået at vide, at vi er optaget, men de tør ikke love det 110%, og derfor er det en god idé lige at tjekke det i morgen. Håber sørme de har ret.

Jeg synes godt nok de er sløve med svarene… Ringet igen idag men kunne ikke få oplyst om resultat OG de har IKKE sendt breve ud endnu!!! Fik ellers at vide i sidste uge at man vil få svar senest mandag… Så da deres system var gået ned burde de have sent brevene… Men held & lykke til alle :slight_smile:

Man får først brevet den 28. Juli. Det er rigtigt, at det var meningen, at svaret om optagelse kom inden mandag, men dét gælder kun inde på selvbetjeningen. Så lad for guds skyld være med at piske en stemning op mht manglende brev.

helt enig - ingen grund til brok…

venter også med spænding på imorgen - held og lykke allesammen:-)

[quote=“Doc G”:3pljeh5c]
Man får først brevet den 28. Juli. Det er rigtigt, at det var meningen, at svaret om optagelse kom inden mandag, men dét gælder kun inde på selvbetjeningen. Så lad for guds skyld være med at piske en stemning op mht manglende brev.[/quote]
Får kvote2’erne ikke svar pr. brev inden 28/7 såvel som på selvbetjeningen? Det mener jeg da, jeg gjorde…

Jeg kom også ind på kvote 2, og jeg fik brev sammen med alle andre (både kvote 1 og kvote 2´ere) den 28. Juli om at nu var jeg optaget på medicin. Så jeg måtte, glad, vente et godt stykke tid inden brevet kom. Det giver heller ikke mening, at man sender brevet nu, da mange bliver optaget på et højere prioriteret studie end Medicin SDU. Nyheden på selvbetjeningen er jo kun en “indtilvidere optagelse” på medicin (fordi man netop vil se om folk bliver optaget på et højere pri. studie), så det endegyldige svar kommer først den 28. Juli

Stay cool. Jeg tror, at SDU har pisket fejlen op til meget andet end den er! Jeg ringede selv ind idag (da min kæreste også er blevet optaget) og de sagde, at dem der havde fået et “ja” også kunne regne med et “ja”.

Fejlen ved de første svar var, at nogle af dem som havde fået afslag egenltig skulle optages. derfor lukkede de siden igen indtil resultaterne er regnet igennem igen.

PUH!!! slap med skrækken. er stadig optaget, og er SÅ glad!! tusinde tak for råd og tips.

Denne side er super!!

Vi ses på SDU :smiley:

oh :slight_smile:

Jeg er selv kommet ind i Odense og var derfor ligeså rad ofr at studiepladsen røg… :wink: