Få liv i studmed.dk!

Jeg synes det er merkligt at ikke flere studmed:are bruger denne side. Ett diskussionsforum er udmærket at ha tilgang til i mange situationer! Det er tid for studmedare at opdække denne side nu synes jeg. Tror nemlig ikke de e særlig mange som hved at det existerer. Hvis det kan findes mange flere brugere her, skulle det også bli meget mere intressant! Så, hvad skal vi gøre før at få folk at få op øjnene for denne side?

Hejsa

Jeg er meget glad for at du bringer det på banen og er der er da heller ikke noget jeg hellere ville end at se flere der brugte studmed.dk og dets debatforum.

Siden blev startet i August 2003 og siden da er der 853 brugere der har registreret - så det synes jeg da er meget flot. Men som dig efterlyser jeg også noget mere aktivitet - måske fordi jeg selv er lidt af kværulant :smiley:

Men jeg ved ikke hvordan det skal ske, men håber på det løbende vil komme og jeg synes da også den seneste tid peger i den retning.

For at gøre studmed.dk synlig har jeg haft annoncer i MOK, Acuta og Sundoghed og lige da sitet startede havde jeg poster oppe at hænge på panum, odense og i Århus.

Hvis du har nogle god ideer eller hvis andre har, til hvordan studmed.dk kan komme ud til folk eller hvordan fokus bedre kan rettes mod debat forumet, så lad mig endelig vide.

I starten brugte jeg en del energi på at få selve boganmeldelses delen op og stå - men nu tror jeg det er på tide at fokusere på debatten, idet bogdelen nu mere eller mindre hviler i sig selv (selvom jeg da gerne så kommentarer til bøgerne fra endnu flere).

Jeg glæder mig til at høre fra dig eller andre - og jeg ville være lykkelig hvis studmed.dk kunne få nogle repræsentanter i det forskellige byer - nogle ambassadører… :smiley:

Måske skulle man prøve en gang til at annoncere i MOK, og også nye poster på Panum og de andre medicin-steder. Måske kan de være en god idé at fortalle om denne side for de nye russerne hver halvår, da denne side kan blive mindst lige så vigtig som vilken anden -ku.dk-adresse som heldst…!

Ja, jeg havde tænkt det med russerne men det tager jo tid altsammen en utimativ løsning ville være hvis man samme med alt det andet materiale der sendes ud til de nystartede kunne få vedlagt en lille informations folder om studmed.dk og hvad siden her kan bruge til…

Får man i Odense, Århus og Købehanvn stadigvæk en masse tilsendt fra Uni når man starter, det må nogle af jer der lige er startet da vide. Står der en kontakt person? Håber på lidt hjælp :smiley:

Jeg ved, at der ved semesterstart (i hvert fald på KU) gives en rusbog, som handler om alle mulige praktiske forhold omkring det at læse på panum, - det ville vel være en god ide at få et indlæg ind om studmed her. Jeg ved, at det er en undergruppe i rusgruppen som skriver indlæggene til rusbogen, så det er vel rusgruppen du skal prøve at kontakte. Desuden er jeg ret sikker på, at du kan få dem til at skrive indlægget, så du ikke behøver at bruge tid på det også.
Rigtig god weekend og en tak for al det arbejde du lægger i denne side…det er virkelig godt gået (håber ikke det går alt for meget ud over læsningen). :lol:

På SDU får man også en sat*** masse materiale fra UNI når man starter - og jeg tror da også sagtens man kan få et indlæg med her. Sitet er jo en skide god ide for alle stud.med’ere

Eventuelt kunne man prøve at få et link på de respektive steders hjemmesider, jeg ved at SDU linker til både interne og eksterne sites, så måske var det også værd at undersøge…?

jeg har allerede fået noget på sis.ku.dk - teksten skal dog ændres. Men I studerende ved AU og SDU kan I ikke lige poste nogle links til steder hvor i tit besøger (websteder under jeres respektive universitet) Jeg ved ikke om I har en opslagstavle, email login sted or what ever - et sted som alle studerende ved sundhedsvidenskab på jeres universitet ofte besøger (altså lige bortset fra studmed.dk :smiley: )

på SDU er der nogle sider vi besøger ofre (jeg gør i hvert fald…)

http://webmail.sdu.dk

http://www.sdu.dk/health/studieinformation/

det kan være du kan få noget på disse sider…?

Man kunne jo også prøve at få en reklame for studmed.dk ind i den næste scorebog. Den er der ihvertfald mange der køber.

måske e de mange som opfatter denne side som “en i mængden af dårlige sider fra universitetet”. Det er nok en god idé at belyse at den drivs af studmedare for studmedare.