Er STUDMED.dk nemt at bruge?

Der har været problemer med den foregående afstemning, men dette er nu fixed, så nu kan man igen afgive sin stemme direkte fra forsiden.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om du synes studmed.dk er brugervenligt og hvis ikke må du meget gerne komme med forslag til forbedringer.

Det kan også være du sidder inde med et ønske til studmed.dk f.eks. at det var muligt at have adgang til Harrison’s Principles of Internal Medicine via studmed.dk eller noget andet…

Kom bare ud af busken jeg ved at eksamenslæningen er begyndt, men et par ord skulle der da gerne være tid til at skrive…

Flot side - men ret langsom…

Ja, jeg ved det godt…

Men da det hele køres non-kommercielt er der ikke penge til at købe en bedre webserver, så lige nu køre jeg på en sponseret hosting hos dht.dk

Men enig, jeg skal ud og søge en ny sponser, men dht.dk har en rigtig godt admin interface, og da Mondo A/S lige har købt dht.dk håber jeg at de vil betyde bedre hastighed…så jeg vil lige se det an…

hmmm

Syntes det er en KANON side frold :wink:
og syntes også den kører oki…

Damn din forside…hmmmm…mange lækkerbiskener gg

må have nogle fif en dag gg, hygge Frold

Vip…

Jamen det glæder mig at de fleste brugere synes den er nem at bruge, men det kunne nu være sjovt om om flere gad afgive deres stemme…Og man er jo anononym når man stemmer :smiley:

Jeg synes alt i alt at det er en rigtig god side med mange informationer om hvad man nu kan tænke sig. Men samtidig har og er jeg forvirret over nogle af symbolerne rundt omkring og hvordan man skal skrive indlæg…f.eks. er jeg meget spændt på at se om dette indlæg kommer hen hvor det skal??? Måske man kunne lave en lille manual over hvordan man bruger sitet for sådan nogle ikke så computer-minded som mig!

Hejsa

Tak fordi du gav dig til at at forsøge at svare og det gik jo også fint.

Al begyndelse er jo svær. :lol:

Du skriver at vi kunne lave en lille manual, men det synes jeg faktisk at jeg har lavet. Når man registere sig på studmed.dk får man første gang man logger ind automatisk en hilsen der ligger i ens PB inbox (personlig besked inbox). Du kan se den igen ved at klikke på dette icon magen til oppe i menuen desuden finder man inden under hvert forum - under de såkaldte “Globale bekendtgørelser” - Under de 3 øverste emner, et emne der hedder “Inden du bruger dette forum” hvor du kan læse lidt om brugen af forumet… Desuden finder du oppe i menuen, helt oppe i højre hjørne et link der hedder “faq” som fører dig til en side med ofte stillede spørgsmål.

Men det synes du ikke fremgår tydeligt nok? Fortæl hvad du ikke lige kan finde udaf… Jeg er kun interesseret i at dette forum bliver så nemt som overhovedet muligt at bruge.

Synes egentlig, at siden er god og ganske informations-rig, MEN hastigheden :frowning: … (har læst dine begrundelser, og det er selvfølgelig ok - men den langsomme hastighed gør alligevel, at ihvertfald jeg ofte søger andre steder hen)!
Men selve indholdet på siden er der absolut ingen klager over!

ja, men hvilken forbindelse har du?

Hvis vi snakker internet-forbindelse - så skulle der være en gennemsnitshastighed på 512 kbit/s (formentlig både download- og upload-hastighed, men jeg ved egentlig ikke så meget om det…) , hvis der er mange andelsbolig-ejere på netværket samtidig (dog er hastigheden omkring 3,5 Mbit/s normalt) (se evt. arrownet.dk, hvis det kan hjælpe)…