Endnu en Motiveret ansøgning! Feedback ønskes

Slettet

Hej med dig!

Super ansøgning. Jeg synes du har formået at skabe en rød tråd gennem din ansøgning.

Det eneste jeg vil anbefale dig at slette, er i 3. afsnit hvor du skriver

“jeg har store forventninger til Københavns Universitet, hvor jeg har fået et meget positivt indtryk af både rammerne og den nye studieordning, hvor der lægges vægt på en bred sammenhæng i form af integrerede organkurser.”

Drop organ i organkurser!

Held og lykke! jeg krydser finger!

Hey…
Mange tak for hjælpen…

Er der andre der kan komme med noget kritik…???

Meget velskrevet!!

Det er meget tydligt at det er Medicin studiet der har været dit mål med din indsats! og du er meget god til at argumentere for dine handlinger!

Det eneste at udsætte på din ansøgning er at du har lavet så meget at den bliver en lille smule tung at læse. :slight_smile:

Jeg ved ikke direkte hvad du skal fjerne for at komme ned på 1 side. men du må prøve at korte lidt ned! Det er lige før du skal på tillægs ords jagt!

Held Og Lykke!

Det lyder jo godt.

Jeg har selv et par praktikophold at nævne i min ansøgning, og jeg har ligesom dig en masse ting fra praktiken jeg gerne vil have med. Det er jo ikke alle som har været så heldige at have så relevant praktik at nævne i ansøgningen :slight_smile:
Problemet er at det fylder en del, og jeg har det lidt som om det ikke er super vigtigt at nævne alt det man har lavet/overværet i sin praktik. Kunne man ikke bare skrive “at man har deltaget i de lægelige aktiviteter for xxx afdeling.”?
Det vil vel gøre ansøgningen mere “fordøjelig”, og den mister egentlig ingen værdi. Eller er det bare mig?

Hej…
Mange tak for jeres hjælp…

Jeg prøver at forkorte den en lille smule…

Slettet

Kan du få den dér til at være på ansøgningsskemaet? Uden at mindske margen og skriftstørrelse :smiley:

Den er rigtig velformuleret, men i længde ligner det en til SDU.

Hej Simon.
Den kan lige være der…

Er der andre der har nogle kommentar til den…

Det er i småtingsafdelingen, men alligevel…

Der skal ikke r på “kurer” her

Der skal lige bestemt form på her, så der kommer til at stå studieordningen.

Her ville jeg bare skrivedet istedet for “dette”

Et s på København

Det er alt hvad jeg lige kan få øje på.

Hej Simon…
Mange tak for rettelserne…

Er der andre der synes at der skal rettes noget…