Dokumentation

Jeg er lidt i vildrede men hensyn til alt det der dokumentation. Er der nogen der kan svare mig på hvordan det foregår med de to uvildige personer der skal skrive under på alle ens papirer. Skal man bare skrive på bagsiden person 1 og person 2 står indenfor hvad der står på forsiden og så en underskrift fra hver?

Er det ikke nok med en arbejdsgivererklæring eller skal man også vedsende lønsedler fra samtlige måneder man har været ansat?

Håber nogen kan være behjælpelige

Morten

Prøv at spørg i dit lokale uddannelsescenter.
Det hed ivuc dengang jeg brugte dem, men de har vist skiftet navn siden da. I københavn ligger det i Fiolstræde.

Som reglerne siger skal du blot have to mennesker til at dokumentere at kopierne ikke er blevet fusket med i forhold til orginalerne. Med andre ord skal du have to mennesker (kammerater/ikke-nær familie el. lign) til at skrive deres navne bagpå og en lille tekst hvor der står at undertegnede erklærer at originalen er identisk til kopien på hvert (kopieret) ark du sender ind. Mindre kan måske gøre det- men når man snakker optagelse på ønskestudiet synes jeg ikke det er en u-overkommelig opgave når det drejer sig om at være sikker.

Personligt sendte jeg ikke alle lønsedler ind, men fik arbejdsgiver til at skrive en seddel hvorpå der stod jeg havde været ansat x måneder.

jeg var på mit lokale uddannelsescenter og fik stempler fra dem på alle mine dokumenter… man kan ofte også få stempler fra mange af de steder hvor man får lavet sine kopier…

damn!!