Dissektionstur til Tjekkiet - informationsmøde... (IMCC)

Vi holder møde i Århus angående årets dissektionstur til Tjekkiet torsdag d. 11/3 kl. 10.15 i lille anatomis auditorium… ’

Vel mødt!

Dissektionsudvalget IMCC - Århus

Hej! Jeg ved at dissektionsturen kan tælle som et uevalueret valgfag. Er der nogen som ved hvor mange ECTS points turen giver?

Uden at vide det, så tror jeg ikke den giver ECTS point sådan direkte, men jeg kunne forestille mig at der kunne søges dispentation om at godtages fra et af de valgfri kurser, således du kun behøver at tage et kursus (mod normalt 2) f.eks. i idrætsmedicin (hvilket jeg kan anbafel) :wink:

hej karoline

Jeg kan se at du læser på sdu…det gør jeg også og så vidt jeg ved, gælder dissektionsturen til tjekkiet på lige linie som et valgfag, idet man på sdu kan have et evalueret valgfag (dvs udbudt af fakultetet) og et uevalueret valgfag som f.eks. dissektionsturen eller præklinisk ophold i sommerferien. Jeg vil gå ud fra at man skal kunne fremvise noget dokumentation for fremmøde.
Jeg ved ikke mht. ects-point, muligvis får man samme antal point som man ville få for et valgfag…? men jeg er overhovedet ikke sikker!

Håber jeg kunne hjælpe dig lidt!

hilsen marlene