De 3 test dage

Hejsa.

Jeg tænkte på om der er nogen forskel i optagelseschancerne, om man kommer til samtale den første dag eller den sidste dag?

Mvh.
Lars

Nu kan det godt være, jeg spørger dumt…men når jeg nu IKKE er blevet inviteret til samtale, skal jeg så gå ud fra, at jeg ikke er blevet taget i betragtning…? :cry:

Tak,
Dnny

@ dnnyboy.
Hvis du ikke har snittet til kvote 1, så ja. Uden samtale er du desværre ikke kommet i betragtning i kvote 2.

Det er jeg sgu ked af at høre. For en god ordens skyld bliver jeg nødt til at spørge, om du er 100% sikker på dit svar. For i så fald behøver jeg ikke vente til slutningen af juli med at “komme videre”…

Tak,
D.

Hvad er dit snit fra gym???

Så længe vi snakker om kvote 2, så kommer man kun i betragtning hvis man har været til samtale. De inviterer omkring dobbelt så mange til samtale, som de optager (sådan ca.). Derfor har de alle de kandidater til pladserne de skal bruge fra kvote 2. Desværre.
Men find da nogle point-givende aktiviteter og prøv igen.
Desuden gælder ovenstående så vidt jeg ved kun for Odense. Så hvis du har søgt andre steder, så er håbet måske ikke ude.

Jo, vi snakker kun kvote 2, da mit snit kun er 8,8. Jeg har desuden kun søgt om optagelse på KU…

Så vidt jeg ved holder Kbh ikke samtaler, så hvis det er der du har søgt burde du stadig have en chance. Det er kun i Odense, at man skal til samtale i kvote 2 for at komme i betragtning.

Jeg føler virkelig med dig!!!
Jeg har selv været i samme situation.
Dette er det tredje år jeg søger, første gang til samtale!!!

Bare gi den gas, det skal nok lykkeds!!!

Mvh.
Lars

Nogen som kan be/afkræfte ovenstående? Nu bliver jeg jo helt rundt på gulvet! :wink:

Det er der ikke… tilgængæld optages kun 20% via kvote 2, mens det er 50% i odense…

Ok, tak. phew

D.

Hejsa.

Jeg tænkte på om der er nogen forskel i optagelseschancerne, om man kommer til samtale den første dag eller den sidste dag?

Mvh.
Lars

Nope - det ville næppe være fair…

Man får da heller ikke svar på om man er optaget før alle har været til samtale.

Husk det er rutinerede mennesker der er ved de samtaler - de har hørt og prøvet det meste, så dem snyder man ikke lige :wink:

Ja pyhaaa jeg er da vist også liiiiggggee en smule nervøs.

Nogen gode råd på falderebet???

Ja, læse de andre post om det der er her i forumet, de siger hvis alt og deri er der flere råd.

Larsvk - knæk og bræk herfra…

D.