Censur og finansering af site

Slettet

Jens

Jeg forstår egentlig ikke meningen med dit indlæg, Torben Firben.
Er det at køre hetz på hjemmesidens brugere og frivillige bagmænd og dermed terrorisere en udmærket hjemmeside? Eller har du et relevant emne, som kan debateres på fornuftig vis?

[color=blue]::MG:: Jeg gider ikke læse mere af det her skidt. Brugeren har en eller anden fiks ide om at vi er rumvæsner finanseret af medicinalindustrien. Indlæggene er som sådan ikke slettet - de er derimod returneret til vedkommendes arbejdsgiver sammen med trusselsmails osv. Vi kan så håbe de har andre (og mere konstruktive) arbejdsopgaver han kan beskæftige sig med.[/color]

[color=blue]::MG:: Bla bla [/color]

dybt suk - Torben, der er masser af andre fora på nettet, hvor man kan kaste med mudder, og hvor private, ukorrigerbare ideer kan luftes. Hvis du vil debattere her, så hold dig venligst til emnet uden at rode tanker om korruption, it-kriminalitet mv. ind i konteksten.

Sitet her er, mig bekendt, baseret på lang tids frivilligt at arbejde, og har næppe kostet 200.000kr at etablere, og vedligeholdet kommer næppe op 20.000kr om måneden.

[color=blue]::MG:: Se mit indlæg i bunden.[/color]

Og nej - der er ikke aflønning efter antallet af indlæg - Frold har bare været aktiv på det site, han selv vedligeholder.

[quote]Jeg har i går lagt flere tråde ind vedr. ekstraordinære informationssystemer i kroppen. Et perineuralt informationssystem Beskrevet i ”The Body Electric”
De er blevet bortcensureret og Frederik Frost Nielsen, Frold og Martinello. [/quote]

Ad censur - jeg har ikke nogen formelle eller uformelle rettigheder til at bortcensurere indlæg - jeg har blot svaret sagligt og relevant på nogle af dine påstande - hvis du har et problem med det, så findes der som sagt andre steder på nettet, hvor du kan leve dine lyster ud.

[color=blue]::MG:: Jeg ville helst have slettet alt hvad torben har skrevet, men nu får citaterne lov til at stå.[/color]

[color=blue]::MG:: Farvel [/color]

I øvrigt vil jeg sige meget klart til alle sidens brugere og gæster, at der ikke er noget mystisk over hvem vi er og hvor siden kommer fra. Frold har bygget den op sten for sten (billedligt talt, i virkeligheden kaldes det vel programmering). For nylig har vi så fået en hurtig server der er placeret i tyskland. Jeg vil skyde på at de månedlige omkostninger for den ligger tættere på 500 end 1000 kr, og det kan vi trods alt klare uden at sælge vores sjæl til djævlen.

KMD er nu på sagen og trusselmails og ip er sendt til dem og de kigger på den.