Bruger du din pda til kort / navigation?

Bruger du din PDA til kort / navigation ?

Hvordan syntes du din softweare er at arbejde med ?

Til alle jer der ikke har installeret et kort eller til os der ikke har GPS, så jeg her en mørk sommeraften lige kodet et universal gps der virker på alle håndholdt pc´ere og som altid fortæller hvor du er…

Det er nemt at install og det fylder under 13 kb!

Så er vi alle opdateret!

Der gik kluder i voten, så den er oprettet igen, så er du i tvivl så prøv at stem igen… nu mulighed er er også mit gps system :slight_smile:

Frold, hvordan får jeg gps filen fra skærmen over i min pda? :?

[quote=“Frold”:bgfqwgtc]Til alle jer der ikke har installeret et kort eller til os der ikke har GPS, så jeg her en mørk sommeraften lige kodet et universal gps der virker på alle håndholdt pc´ere og som altid fortæller hvor du er…

Det er nemt at install og det fylder under 13 kb!

Så er vi alle opdateret![/quote]

Det er go’ humor :lol:

Jeg tror jeg vil klippe den ud og sætte den der hvor min iPAQ skulle have været :cry:

Jeg undrer mig lidt frold. der er ikke nogle der har stemt på dit navigations system. det tegner ikke godt at selv udvikleren ikke bruger sit eget system

Jeg undrer mig lidt frold. der er ikke nogle der har stemt på dit navigations system. det tegner ikke godt at selv udvikleren ikke bruger sit eget system[/quote]

Ja, det er værre noget… måske folk har stemt inden de har set mit sublime mesterværk… ! :lol:

Men det er godt at vide at man kan hjælpe folk i daglige, med at fortælle dem hvor de er!