Bolig i Aarhus?

Hej…
Nu er det snart ved at være tid til, at jeg skal flytte til Aarhus, så tænkte om nogle af jer, har nogle erfaringer mht. bolig?
Jeg er skrevet op til et kollegie ved navn Skejbo (ligger på Skejby Vænge 4-162) - kender I noget til dette kollegie? Kan se at det ligger ca. 4 km fra universitetet, er det for langt væk?

Kender ikke Skejbo.

Men kan anbefale Børglumkollegiet i Risskov. Det ligger 10 minutter på cykel fra Universitetet og er et rigtig fedt kollegium.

Se http://www.boerglumkollegiet.dk

Skejbo er meget hyggeligt. Et stort godt rum og tilhørende toilet. Men køkkenet, med to plader uden ovn og så snart man stiller lidt opvask så er bordpladsen i køkkenet væk. Men området er lækkert og de 4 km til uni kan jeg på en cykel tage på 15 minutter(max)… den anden vej kan så være lidt længere, men man vender sig hurtigt til det, og så passerer man en netto på vej hjem af.

Men skejbo skal du nok blive glad for. Og tæt på et lille "stor"center og ti minutter på cykel fra et stort storcenter. Og IKEA ligger heller ikke langt væk for dem der er interesseret i det.

Det der er minus siden, er at det ligger så lidt væk fra byen