Bøger? Studiestart i februar

Starter på SDU til februar og jeg ved ikke om jeg burde købe bøger nu? Hvad gjorde I inden studiestart? Og jer der evt. starter til til februar også, har I købt bøger?

Hvor kan man finde pensumlisten?

Hej

Jeg startede selv på SDU i februar 2020. Jeg købte selv alle de anbefalede bøger til B1 og B2 lige efter studiestart, og jeg har personligt ikke brugt de fleste af dem, men det er en smagssag.
Min anbefaling ville være at vente med at købe bøgerne til efter studiestart, så kan du også selv vurdere om du har brug for dem

2 Synes om

Hej jeg sagde lige og tænkte på hvad du har brugt til at læse op, hvis du ikke har benyttet bøgerne? :slight_smile:
Hvad er din studieteknik, hvis du vil dele?

hej startede i september, hvis jeg ville sige at du skulle købe en bog vil jeg sige geneser histologi men som du nok ser på brugt bøger ender de fleste med at sælger deres nye købte bøger fordi de simpelthen ikke bliver brugt. Jeg ville rigtig gerne bestå b1 og kan kun anbefale geneser histologi.
Den er tung og det er nogle meget lange kapitler, men jeg synes den virkelig gav mig en grundforståelse hvad histologi er.

Vil ikke anbefale at købe fysiologi bogen og farmakologibogen da alt vil være givet på slides :slightly_smiling_face:
God studiestart!!