Billigste fitness center i odense

hej
ja overskriften siger vel sig selv :slight_smile:
hvem kan sige mig hvilket fitness center der er billigst i odense??

og spar venligst alle de “sjove” kommentarer med “skoven, lagnet, der hjemme, højre hånd osv…”

på forhånd tak

Hey,

Jeg går ud fra du er medicinstuderende eller har en form for relation til OUH. Hvis ja, så er MOUH nok det billigste (ligger under klinik bygningen):
www.mouh.dk

Bruger selv nævnte og det er udemærket til 140 om måneden. Og børnene er glade for at vi kan komme gratis i svømmehallen om søndagen :smiley:

vil gå ud fra det billigeste er fitness4you som er på klokkestøbervej, der kan man træne til 199 pr mdr incl alle de hold man har lyst til, og ligger tæt på skolen

Jeg skriver lige ovenfor at MOUH koster 140kr, så har svært ved at se hvorfor 200kr skulle være billigere…

Ved MOUH er i hvert fald ingen skjulte bindinger, svært at opsige eller anden fordækt virksomhed.

Hvad du vælger er jo frit for, men at det andet - på prisen som enkelt faktor - skulle være billigere er ikke tilfældet…

Jeg går personligt i et “vægtløfterklub” (læs: Træningscenter kun med meget brede fyre som klientel) i Allerød, Nordsjælland, til 600 kr om året. Det fungerer helt fint til mit behov.
Er der nogen der kender noget lignende i Odense?

Se http://www.fjordager-motion.dk/motions-center og http://www.fjordager-motion.dk/galleri/view/5

Pris: 575kr./år - Det er DK´s 2. billigste, centeret er lidt større end MOUH, men ikke med samme maskiner - der er dog rigeligt med håndvægte (40+ kg) og udstyr (se billederne)

Afstanden er ca. 6 km fra centrum og 8 km fra uni/WP

@Medicinmads (og andre…)

I Odense hedder vægtløftningsklubben “VK Kono” og kontingentet er såvidt jeg ved 100kr/md og den ligger på Skjalm Hvidesvej 1, 5000 Odense C.
Hvis man er indskrevet ved SDU er det vel også muligt at bruge institut for idræt’s facilliteter - forudsat man kommer forbi campusvej i ny og næ? Det er selvfølgelig ikke så interessant hvis man hovedsageligt er ved OUH/WP.

Jeg ved at IK99 i idrætshuset på Østerbro fungerer som “center” for mange studerende, da det er billigt og fordi man ikke behøver at dyrke vægtløftning, men bare kan benytte sig af udstyret hvad enten man er bodybuilder, styrkeløfter eller “bare” motionist. Og så ligger det jo lige ved siden af Panum. Generelt skal man ikke forvente nogen skinnende maskiner eller kondiudstyr i VL-klubberne, men i stedet skiver, stænger, håndvægte og enkelte maskiner - altsammen dækket i fint magnesiumstøv :slight_smile:

Jeg går ikke selv i Odense, men er medlem af AK Gotha i Sydhavnen. Vi (DVF) er et lille forbund, så kender man de fleste klubber og det kan være jeg kan hjælpe med at formidle kontakt til den eller andre klubber rundt om i landet.

/Mikkel

PS: Vægtløftning er ikke kun for “brede mænd”! (Okay lidt brede, men også flotte og stærke :wink: )