Bedste sko til klinikken

Jeg starter på kirurgisk semester på AAU til september. Hvilke sko skal jeg ud og have anskaffet mig? Crocs? Sneaks? Sika? Træsko? Med/uden hælkappe?
Hvad foretrækker DU?

Kondisko all the way :love_you_gesture:

Får I ikke via afd. udl træsko. Der er kun 1 ting man bruger på kir og det er træsko.

Det er for sygeplejersker

Det er til dansegulvet

Uden :smiley: Altid uden. Det skal jo hurtigt kunne komme ud af dem… :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har selv træsko uden hælkappe, nu bliver jeg dog nysgerrig. Hvorfor behøver man at kunne komme ud af dem hurtigt?

Jeg tror at det er en joke fra @frold :stuck_out_tongue:
Ud af skoene hurtigt så man kan komme hjem fra arbejde! :sweat_smile:

@frold du må rette mig hvis jeg tager fejl :+1:

1 Synes om

Fordi man hurtigst muligt skal finde vagtværelse og sin seng… Det er jo kirurgi :drop_of_blood:

2 Synes om

Jeg er operationsassistent på ortopædkir, hoftesektoren.

Jeg synes, at træsko er et must på ortopædkir, fordi det sviner relativt meget, føler jeg. Dog er mine fusser ret sarte, så jeg får hurtigt ondt i fødderne.

Jeg har altid haft et anspændt forhold til træsko, fordi jeg synes, at når man skal stå op i lang tid, så skal man da have et ordentligt sæt fodtøj. Kondisko er bare umulige at gøre rent, så derfor vil jeg anbefale træsko MED hælkap.

1 Synes om

Lige en lille sjov en.

Hvide træsko er et perfekt lærred for yngre patienter :slight_smile: Man kan derfor få lavet de hurtigste træsko på sygehuset. Se billede!

5 Synes om