Bank til de studerende

Fjern så det komma !

[color=red]MG edit: Jeg har rettet det URL, men vi kan ikke bare fjerne et komma… Det ville jo være censur :wink: [/color]

Dr. Lechter jeg tror du skal være moderator :wink:

Det er åbenbart en fejl på forummet og ikke de enkelte medlemmer.
Hvis du skriver en sætning indeholdende en hjemmesideadresse genkender forummet det automatisk og laver et link.
Er der komma efter adressen kommer dette automatisk med i linket. Det er selvf en fejl i forumsoftwaren.

Her skriver jeg bare www-adressen. Forummet laver linket:

http://www.eb.dk, werwerdsfsdfs
http://www.eb.dk , werwerwerwer

Her laver jeg selv linket
Ekstrabladet

@ Dr. Lechter: Uden at være ekspert i programmeringssprog tør jeg godt sige, at der ikke er tale om en fejl ved dette forum! Indlæg skrives i noget der hedder BB code, og det fungerer på nøjagtigt samme måde på mange andre sider.

At hjemmesideadresser bliver genkendt automatisk er en eller anden form for hjælp, og så slipper analfabeterne (hvad angår computersprog!) for at skrive koden ind i teksten. Det er såvidt fint nok, problemet opstår så når folk sætter et tegn efter et url, fx et komma som i eksemplet ovenfor, men det giver nu problemer ligegyldigt hvordan man skriver sit url…

Hvis bare brugerne sørger for at tjecke om links i egne indlæg virker, går det nok! Foreløbigt er der skrevet 1000vis af indlæg på dette forum… uden de store problemer med inaktive links. Og klumrer nogen i det - som j. bruun ovenfor - ja så retter moderatorerne det bare til!

IØ, hvad siger du til Frolds forslag om at blive mod?

En url kan faktisk godt ende med et komma, så det har du ret i.
Software kan ikke vide om det skal være med eller ikke.

Nu er det jo sådan at man i mange banker ophører med at få studierabatter som 27 eller 29-årig. Her må man sige at forstædernes er mere tidssvarende og giver stud.med.'ere studieforhold uanset alder. det er der ikke mange banker der gør, og vi er jo nogle der er passeret 21 og single. Håber blot at DSB’s wildcard følger med bølgen. :wink:

Nej, man skal have SU på kontoen, færdig. De ved jo ikke om man tjener penge ved siden a SU’en, og jeg tvivler på at de tjekker det.

Jeg havde et forvaltningsdepot i Jyske Bank (anbefales, specielt deres webbank som virker i hele verden uden diskette) og en almindelig konto i Jyske Bank. FB kunne ikke stikke mit depot så det blev. Jeg har også beholdt min alm. konto i Jyske Bank og regner med at skodde FB når de bliver for grådige når jeg engang får tredoblet min indkomst som læge. De har ikke tjent meget på mig.

Det gør de så heller ikke mere - når man bliver 29 år forvandles ens studiekonto til en økonomikonto med hvad deraf følger af gebyrer osv. Forstædernes Bank har ganske rigtigt lavet en aftale med FADL om at medlemmer af denne forening kan opnå særlige forhold (ligesom mange andre foreninger laver aftaler med firmaer som deres medlemmer kan benytte sig af), men er man ikke medlem af FADL er det lige meget om man er stud. med. eller stud.whatever…

Hvis det så bare hjalp at være FaDL medlem:
Jeg fik et brev om, at jeg var overgået til økonomikonto pga. alder. Jeg ringede og brokkede mig MEGET :evil: . “Det var da en fejl, nu er det rettet i systemet” - en uge efter modtog jeg så et brev: jeg var overgået til økonomikonto IGEN! :evil:

Nu er jeg i LPK. Super søde, super billige, og så kan man låne billigt til andelslejlighed og lign.

Jeg anbefaler på det kraftigste denne bank - LPK

Ja jeg fik sgu også et brev i kassen i går!!! Nå men min rådgiver fik straks et brev med kraftig anmodning om at annulere denne beslutning. Jeg henviste samtidig til LPK og antydede at et skifte var under opsejling - Kampen mod pengetankene er begyndt… Synes det er lidt underligt at de kører på med sådanne gebyrer og rentenedsættelser. På det seneste har bankers (og forsikringsselskabers) overskud da været mere end flot… :shock: