Au/sdu?

Hej

Er der nogen medicinstuderende iblandt jer, der går på AU/SDU? Jeg skal til at tænke over en prioriteringsrækkefølge, og i den forbindelse vil jeg gerne høre fra nogen AU’ere og SDU’ere. Hvad er jeres erfaring med uddannelsen? Fordele og ulemper ved AU/SDU? Kan i anbefale/fraråde en af dem?

På forhånd tak
powerpuff

Sandsynligheden for der er nogen der går på AU eller SDU er nok temmelig stor - til gengæld er sandsynligheden for at der er nogen der har gået på begge udannelser nok relativt mindre - derfor er sandsynligheden for at få noget konstruktivt ud af denne tråd relativt lille.

En del lignende tråde har været bragt op før (uden den helt store konklusion) - prøv eventuel en søgning.

Jeg går på SDU og kan varmt anbefale det 8) På mit semester går der også en der overflyttede fra AU, ifølge ham er SDU altså lysår foran AU hvad angår undervisere, undervisningsstruktur og studiemiljø. Tror at han har den holdning at han burde være kommet til Odense til at starte med.

Tja - nu har jeg af gode grunde læst de fleste debatter på siden her - og det er da sjældent der siges noget negativt om SDU (ud over dets proviensielle placering).
Det er da ikke længe siden AU var på dagsordnen og hvor en noget inkompetent studieleder blev blotte til offentlig skue… Der var i hvert fald nogle “kommunikationsmæssige vanskeligheder”.

[quote=“frold”:10rx93hb]Tja - nu har jeg af gode grunde læst de fleste debatter på siden her - og det er da sjældent der siges noget negativt om SDU (ud over dets proviensielle placering).
Det er da ikke længe siden AU var på dagsordnen og hvor en noget inkompetent studieleder blev blotte til offentlig skue… Der var i hvert fald nogle “kommunikationsmæssige vanskeligheder”.[/quote]

høhø … :wink: