Anatomiplakater

Hola,

Jeg sad og så “to fyre og en pige” forleden, og lagde mærke til, at en af hovedpersonerne, der er læge, havde en kæmpe anatomiplakat til at hænge på sin væg.

Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i store anatomiplakater. Eventuelt en der kun viser nervebanerne eller karsystemet? De må gerne være i “full size”. :slight_smile:

VH

Simon

Dem kan du købe mange steder. I bogladen(Panum) kan man købe dem. Jeg har en jeg købte i en ganske normal boghandler. Ellers ville dte undre mig hvis man ikke kan finde dem nemt på nettet.

Hej Lunderen.

Man kan købe den slags plakater nede i bogladen hos FADL på nørre alle. Ellers har jeg set dem hos boghandleren i Storcenter Nord lige overfor føtex.

Held og lykke med det

Jep. Købte også mine hos FADL på Nørre Alle. En med muskler og en med ligamenter, men de har nu mange forskellige. Ved ikke om det hjalp, jeg bestod da :slight_smile: Held og lykke!!

Hey. Mange af de plakater du kan købe hos FADL osv koster tit en mindre formue. Hvis du besøger hjemmesiden hos 3D Scientific vil du sikkert finde en masse plakater, til en fornuftig skilling. https://www.3bscientific.com/shop/index … nglish.htm Købte fx 8 plakater derfra og sparede over 1000 kr. Endvidere et skelet til 4500 kr med ligamenter osv, det samme som sælges hos fx Chiroform til ca 11.000kr. Endvidere findes en masse andre ting på hjemmesiden men pas på, man bliver hurtigt fristet af alt muligt og så bliver det dyrt :slight_smile:

Tak for svarene! Jeg vil gå på plakatjagt!