3gere her - panik ang. uddannelse og valg(hjælp)

Hej! Ny til forummet!

Jeg er en studerende elev som lige har ramt mit tredje år - 3g. Min passion har altid været at studere medicin; anatomi og fysiologi - generelt kroppen. Jeg er blevet mødt med en realitet - som jeg først lige er vågnet op til et år siden - hvor mit snit usandsynligvis når op på noget ala 11-10. Hvis alt går godt kan det godt nå op på noget imellem 10-9. Et andet problem jeg har er, at jeg også har valgt en linje som ikke komplimentere de adgangskrav der skal være for at studere medicin - kan kun studere Bio B og Kemi C maks ift. linjen jeg har valgt.

Her kommer mit spørgsmål. Efter alt den research jeg har lavet, og alt det påstyr jeg går rundt med på en daglig dag, føler jeg mig rigtig ufaglært ift. hvad jeg kan gøre for at gøre op med mine ikke-så-kloge valg førhen i tiden. Jeg fandt frem til dette forum, og er evig taknemmelig for community’en heri, hvilket leder mig til spørgsmålet: Kan I gøre mig en tjeneste og hjælpe mig ud med mine valgmuligheder I denne knap-så-gode situation? Jeg er virkelig forvirret og har heller ikke de mest uddannet professorer derhjemme til at hjælpe mig af med svaret, og så er jeg også ret genert for at spørge folket oppe på gymnasiet.

Takker in advance,
Mvh Karam.

Hej 3.g’er