3.forsøg eksamen

Hej alle sammen, jeg er så uheldig at jeg har dumpet mit 2.forsøg i neuro på AU og skal så til 3.forsøg, jeg kan simpelthen ikke beslutte mig om jeg skal tage faget her med det samme igen, imens jeg har fysiologi og epibio, eller om jeg skal udskyde det til 5.semester og så tage 4.semester som helt normalt. Nogen der har erfaring med at udskyde fag tidligt på bacheloren?

Og så kunne jeg godt bruge alle de råd i har til neuro :slight_smile: synes jeg har godt styr på anatomien, men fysiologien går galt. Evt hvis der er nogen som kan tutor mig lidt, vil det være en stor hjælp.

Jeg havde klart taget den nu. Chancen for at eksamen bliver hjemmeopgave er meget stor pga corona, da eksamen allerede ligger om 5-6 uger og uni meget tvivlsomt er begyndt at åbne der.
Så tag den nu. Det er jo en kæmpe gave med neuro hjemmefra, for så bliver det selvfølgelig med hjælpemidler, og så kan du jo bruge dine noter og den slags.

Reeksamen blev ikke hjemmeopgave, der var fysisk fremmøde, og det er kun små 14 dage siden, så jeg tvivler desværre stærkt på at den bliver en hjemmeopgave om 6 uger. Men tak for svar, sætter pris på alle råd jeg kan få :smiley:

Du kan ikke sammenligne reeksamen med den eksamen der kommer nu her.
Du skal til de nye 3. semesters ordinære eksamen.
Da 3. semester var oppe ordinær sidste år i start oktober var samfundet stadig nogenlunde åbent og læsesale og unis lokaler var åbne for studerende. Derfor var eksamen med fremmøde. Reeksamen er altid på samme form som ordinær, så derfor var reeksamen med fremmøde selvom samfundet var lukket. Så vidt jeg er orienteret var omkring 40 til reeksamen.
Situationen er en helt anden nu. Samfundet er stadig lukket og er det indtil marts, og jeg tvivler på universiteterne kan nå at åbne inden eksamen sidst i marts.
Den bliver med 99% sandsynlighed online, hvis du spørger mig.
Kan ikke se hvordan de skal kunne afholde ordinær eksamen med fremmøde for 300 studerende i den nuværende situation. Så jeg føler mig ret sikker

Ej hvor godt for jer! Har hørt den var rigtig nederen den ordinære med fremmøde fordi de spurgte om alt muligt random der vist ikke var blevet undervist meget i