2.sabbatår og derefter Medicinuddannelsen - en god start

Hej venner

Jeg er nu i gang med at tage mit andet sabbatår, da jeg efter gymnasiet først skulle supplere nogle fag for at komme ind på Med.uddannelsen. I år har jeg så fået en standby-plads på Medicin, hvilket betyder, at jeg højst sandsynligt starter sommeren 2021.

Jeg har allerede fået anskaffet nogle af de medicinske bøger, der er en del af pesummet på 1.semester, da jeg helst gerne vil være godt klædt på, når jeg starter næste år.

Derfor ville jeg høre fra nogle af jer, om i kender gode hjemmesider på nettet hvor man kan finde “brugbare” noter til Medicinuddanelse. Det er mere så man lige kan reflektere.

Jeg takker pænt på forhånd!

Venlig hilsen

Dr. Koray

1 Synes om

Hvilket uni starter du på? Det gør det nemmere at hjælpe :blush:

1 Synes om

Hybris…? :smiley:

2 Synes om

Det er Københavns Universitet :slight_smile:

Eller kan jeg tillade mig at spørge jer sådan her; hvordan man bedst kan forberede sig efter 2 lange sabbatår? Vil helst gerne være godt forberedt ved studiestart, så det ikke bare kommer som en tsunami.

Jeg takker på forhånd :slight_smile:

Det lyder måske lidt sådan! :rofl:

Så vil jeg anbefale effi-medicin :blush: læser selv på KU og bliver færdig til november. Mange bruger Effi inklusiv mig selv på bacheloren :blush:

1 Synes om

Hvad er Effi, en forfatter, en bog, et site? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget når jeg googler

Hej, hvis jeg ikke har forstået det forkert, så tror jeg, at der bliver talt om denne her hjemmeside:
http://www.effimedicin.mono.net/

1 Synes om